Gå til innhold

hvor ofte trener du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: e4b49...cd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 ganger i uken i perioder, ingenting i andre perioder. Kommer an på humøret.

 

Anonymous poster hash: 91e42...2a1

Skrevet

Løper 3 ganger i uka og går tur 7 dager i uka. Har hund og han tvinger meg ut takk og lov.

 

Anonymous poster hash: f2826...d17

Skrevet

Annenhver dag, pluss går turer på 1time+ hver dag :) Gjort dette siden nyttår, utrolig deilig :)



Anonymous poster hash: f1c08...cac
Skrevet

To ganger i uka. Prøver stadig å få presset inn en tredje økt men det går bare ikke.

Skrevet

2-3 dager i uken med spinning og mye gåing utenom.



Anonymous poster hash: b113c...11e
Skrevet

6 dager i uken :)

 

Anonymous poster hash: 51ccf...f3b

Skrevet

Minimum 3 ganger i uka. Helst 5.

Minimum 2 morgenøkter (06-07) da det gjør det lettere å få tid til treningen.

 

Har mål om en langkjøring, en intervalløkt 4x4 og en styrkeøkt per uke. De andre øktene tar jeg etter dagsform og lyst.

 

Anonymous poster hash: 1d764...ab2

Skrevet

5-6 dager i uken, er blitt påvirket her inne med Jillian Michaels.



Anonymous poster hash: 4e3c3...651
Skrevet

Har jeg en skikkelig god periode - 5 dager i uka. Har jeg en skikkelig dårlig periode/syk unge - ingen dager i uka. Vanligvis 3-4 dager i uka

Skrevet

5-6 dager i uken.

Gjest Julia1984
Skrevet

Løper 6-7 km 3-4 dager i uka, trener styrke 2 dager i uka. Går opptil 1 mil i rask gange 1-2 i uka

Skrevet

3-4 ganger i uka... Mest 3...

Skrevet

Aldri, har ME og mer enn nok med å overleve hverdagen.

 

Før jeg fikk kyssesyken syklet jeg til og fra jobb hver dag (4 km hver vei), gikk lange turer i skogen med hunden hver helg og trente på helsestudio et par ganger i uken. Savner den tiden så jeg blir helt dårlig av det, skulle gitt år av mitt liv for å kunne leve livet mitt på den aktive måten jeg gjorde før...



Anonymous poster hash: a817b...cdc
Skrevet

mellom 2-4 dager i uken. + noen småturer på tredemølla hjemme. når det passer seg.



Anonymous poster hash: 17c23...d84
Skrevet

Trener hjemme i stua ca fire kvelder i uka (30 days eller noe kettlebellgreier på youtube:) Løper en til to kvelder i uka. Ca fire km.. Dette i tillegg til lavkarbo har gjort at jeg har gått ned 7 kg siden 3. januar:-) Jevnt og trutt:-)



Anonymous poster hash: 180d5...771
Skrevet

Zumba 4-5ganger i uka. Core 2-3 ganger

 

Anonymous poster hash: 8e25a...744

Skrevet

3-6 økter fordelt på 2-6 dager.

Med andre ord litt varierende i forhold til hvordan dagene ellers ser ut.

 

Øktene er består av tung styrke, kardio og fjell- eller lange gåturer.

 

Anonymous poster hash: a7f8a...4b8

Skrevet

Hvordan greier dere å få hverdagskabalen til å gå opp slik dere trener så mye!? Med to barn under 2 år, husbygging, arbeid og studier i tillegg er det ikke mye tid igjen. Og den lille tiden som er igjen blir brukt på å rydde,vaske og lage middag.

 

Anonymous poster hash: 5796c...923

Skrevet

2 ganger i uken

 

Anonymous poster hash: d1281...257

Skrevet

Hver dag! Gir overskudd :-)

 

Anonymous poster hash: 0422c...a3f

Skrevet

Jeg trener lattermusklene hver dag. De andre..Not so much!

Skrevet

Hvordan greier dere å få hverdagskabalen til å gå opp slik dere trener så mye!? Med to barn under 2 år, husbygging, arbeid og studier i tillegg er det ikke mye tid igjen. Og den lille tiden som er igjen blir brukt på å rydde,vaske og lage middag. Anonymous poster hash: 5796c...923

Men nå er det jo ikke alle som har to barn under 2, bygger hus, jobber og studerer samtidig da...

 

Anonymous poster hash: 26efc...03f

Skrevet

Før trente jeg 3 ganger i uka.

Nå har jeg treningsforbud pga sykdom. Det gjør vondt langt inni sjela.

 

Anonymous poster hash: 2d4e2...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...