Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 3 ganger i uken i perioder, ingenting i andre perioder. Kommer an på humøret. Anonymous poster hash: 91e42...2a1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Løper 3 ganger i uka og går tur 7 dager i uka. Har hund og han tvinger meg ut takk og lov. Anonymous poster hash: f2826...d17
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Annenhver dag, pluss går turer på 1time+ hver dag Gjort dette siden nyttår, utrolig deilig Anonymous poster hash: f1c08...cac
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 To ganger i uka. Prøver stadig å få presset inn en tredje økt men det går bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 2-3 dager i uken med spinning og mye gåing utenom. Anonymous poster hash: b113c...11e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 6 dager i uken Anonymous poster hash: 51ccf...f3b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Minimum 3 ganger i uka. Helst 5. Minimum 2 morgenøkter (06-07) da det gjør det lettere å få tid til treningen. Har mål om en langkjøring, en intervalløkt 4x4 og en styrkeøkt per uke. De andre øktene tar jeg etter dagsform og lyst. Anonymous poster hash: 1d764...ab2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 5-6 dager i uken, er blitt påvirket her inne med Jillian Michaels. Anonymous poster hash: 4e3c3...651
Subwoofer Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Har jeg en skikkelig god periode - 5 dager i uka. Har jeg en skikkelig dårlig periode/syk unge - ingen dager i uka. Vanligvis 3-4 dager i uka
Gjest Julia1984 Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Løper 6-7 km 3-4 dager i uka, trener styrke 2 dager i uka. Går opptil 1 mil i rask gange 1-2 i uka
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #15 Skrevet 8. mars 2014 Aldri, har ME og mer enn nok med å overleve hverdagen. Før jeg fikk kyssesyken syklet jeg til og fra jobb hver dag (4 km hver vei), gikk lange turer i skogen med hunden hver helg og trente på helsestudio et par ganger i uken. Savner den tiden så jeg blir helt dårlig av det, skulle gitt år av mitt liv for å kunne leve livet mitt på den aktive måten jeg gjorde før... Anonymous poster hash: a817b...cdc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #16 Skrevet 8. mars 2014 mellom 2-4 dager i uken. + noen småturer på tredemølla hjemme. når det passer seg. Anonymous poster hash: 17c23...d84
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #17 Skrevet 8. mars 2014 Trener hjemme i stua ca fire kvelder i uka (30 days eller noe kettlebellgreier på youtube:) Løper en til to kvelder i uka. Ca fire km.. Dette i tillegg til lavkarbo har gjort at jeg har gått ned 7 kg siden 3. januar:-) Jevnt og trutt:-) Anonymous poster hash: 180d5...771
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #18 Skrevet 8. mars 2014 Zumba 4-5ganger i uka. Core 2-3 ganger Anonymous poster hash: 8e25a...744
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #19 Skrevet 8. mars 2014 3-6 økter fordelt på 2-6 dager. Med andre ord litt varierende i forhold til hvordan dagene ellers ser ut. Øktene er består av tung styrke, kardio og fjell- eller lange gåturer. Anonymous poster hash: a7f8a...4b8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #20 Skrevet 8. mars 2014 Hvordan greier dere å få hverdagskabalen til å gå opp slik dere trener så mye!? Med to barn under 2 år, husbygging, arbeid og studier i tillegg er det ikke mye tid igjen. Og den lille tiden som er igjen blir brukt på å rydde,vaske og lage middag. Anonymous poster hash: 5796c...923
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #21 Skrevet 8. mars 2014 2 ganger i uken Anonymous poster hash: d1281...257
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #22 Skrevet 8. mars 2014 Hver dag! Gir overskudd :-) Anonymous poster hash: 0422c...a3f
Zalosalutt Skrevet 8. mars 2014 #23 Skrevet 8. mars 2014 Jeg trener lattermusklene hver dag. De andre..Not so much!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #24 Skrevet 8. mars 2014 Hvordan greier dere å få hverdagskabalen til å gå opp slik dere trener så mye!? Med to barn under 2 år, husbygging, arbeid og studier i tillegg er det ikke mye tid igjen. Og den lille tiden som er igjen blir brukt på å rydde,vaske og lage middag. Anonymous poster hash: 5796c...923 Men nå er det jo ikke alle som har to barn under 2, bygger hus, jobber og studerer samtidig da... Anonymous poster hash: 26efc...03f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #25 Skrevet 8. mars 2014 Før trente jeg 3 ganger i uka. Nå har jeg treningsforbud pga sykdom. Det gjør vondt langt inni sjela. Anonymous poster hash: 2d4e2...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå