Gå til innhold

Dere som har kjøpt playtray til tripptrappstol:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken nettside kjøpte du på?

Hva var prisen?

Fordel med å velge gjennomsiktig eller hvit?

Anonymous poster hash: 9301b...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 9301b...d4b

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på www.playtray.no. Kosta 590,- inkl frakt. De hadde ikke hvitt inne nå, så jeg tok transparent. Ser for meg at hvitt er litt upraktisk med barn- men har jo sett at frumaela f.eks har hvitt brett som ser like bra ut enda :) 

Anonymous poster hash: 1ce80...06c
Skrevet

Genialt brett, måltidene er mykje kjekkare med det :-)

Einaste som ikkje er så kjekt med det er at med det kvite brettet sett det seg mykje farge frå maten.. og desverre er tomatsaus ein favoritt her i huset... :-/

Anonymous poster hash: 89366...43f

Skrevet

Mulig jeg er litt treg, men jeg forstår ikke hvordan dette brukes jeg....? Hvorfor kan ikke barnet sitte inntil bordet og ha mat evt andre ting der?

Anonymous poster hash: f2574...d4d

Skrevet

Det er jo så praktisk når de har sitt eget område. Så om de søler, skal male, drive med modelleire, spise suppe, velter glass etc. Så blir det på det bordet de har. Jeg synes det er veldig fint :) Har det gjennomsiktige, så har ikke hatt noe problem med misfarging. Sto at det kunne bli det på det hvite. Kjempesynd, for det hvite er så fint.. 

Skrevet

Mulig jeg er litt treg, men jeg forstår ikke hvordan dette brukes jeg....? Hvorfor kan ikke barnet sitte inntil bordet og ha mat evt andre ting der?

Anonymous poster hash: f2574...d4d

Med brettet går litt mindre av mat og andre ting på gulvet, rett og slett. Ikke at han ikke likevel slenger rundt seg, men er bedre. De kommer liksom ikke helt inntil bordet mens de bruker bøyle, og i så måte er brettet praktisk en periode. Men, som alt annet, en smakssak og en prioriteringssak. Er jo ganske dyrt.

Skrevet

Husker ikke hvor jeg kjøpte det, men betalte vel ca 500 kr for det. Jeg angrer aldri en dag, brettet blir brukt flere ganger om dagen. Hindrer vannsøl ol., å renne utfor bordet, leker klarer ikke lage hakk i det osv. 

Har gjennomsiktig brett, og det liker vi kjempegodt. Jenta vår blir utålmodig av og til, og da kan vi ta hånden under brettet så hun ser det, og bevege på den eventuelt dunke litt i det, og det synes hun er kjempegøy, og vi får i henne mye mer mat. 

Anonymous poster hash: 7108a...adf
Skrevet

Det som er kjipt med det som Stokke har laget selv, er jo at det bare kan brukes med baby seat? Ser sånn ut hvertfall. De trenger jo ikke babyseat etterhvert.. også ser det ganske spinkelt ut i forhold til Playtray. 

Skrevet

Kjøpte på kampanje gjennom frumaela, tror det var 350 kr inkl frakt. Kjøpte hvitt, men angrer på dette pga flekker fra tomatsaus. Ville gått for blankt. Ellers er jeg superfornøyd!

Anonymous poster hash: 6e43c...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...