Gå til innhold

Tatovere initialene til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her som har gjort det? Eller evt navn? Og hvor har dere plassert deres?

Har lyst til å ta en sånn tatovering. Men vet ikke helt hvor på kroppen jeg skal ha den. Blir min første tatovering. Barna har like initialer, så blir 3 bokstaver, og et hjerte på hver sin side. 1 hjerte for hver av de.

Anonymous poster hash: 23514...b4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om flere som har initialene som har dem på underarmen, håndleddet eller i nakken.

Jeg har fødselsdatoene og litt mer greier, den er ganske stor og plassert i korsryggen.

Skrevet

Jeg har tatovert fem stjerner i nakken sammen med første bokstaven i fornavnet til begge barna. Passet fint sammen. Har en tattovering og har lyst på flere. Desverre er det dyrt :-(

Anonymous poster hash: ded6e...664

Skrevet

Jeg kommer til å enten tattovere fødselsdatoen, initialene eller mest sannsynlig ikke- hele navnet.

Her blir det nok et av de to første alternativene, kanskje i nakken :)

Skrevet

Hva med å tatovere noe som heller kan symbolisere barna? Initialer er veldig oppbrukt.

Anonymous poster hash: 18f64...fc9

Skrevet

Har navnet på håndleddet

Skrevet

Har lyst på navnet på langfingeren jeg. Har ingen fra før av, så tenker...

Anonymous poster hash: 66294...485

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg har fødselsdatoene på fotristen (kalles det for det?), i romertall og så skal jeg ha på siden av hånden, ved håndleddet. Forbokstavene.

Jeg skal også ha et tegn på ene fingeren og tatovere noe på innsiden av en annen finger, og et par til som jeg ikke har helt bestemt hvor eller hva de skal være..

Har tre fra før av og føler jeg aldri kommer til å bli ferdig 😜

Skrevet

Jeg har fødselsdatoene på fotristen (kalles det for det?), i romertall og så skal jeg ha på siden av hånden, ved håndleddet. Forbokstavene.

Jeg skal også ha et tegn på ene fingeren og tatovere noe på innsiden av en annen finger, og et par til som jeg ikke har helt bestemt hvor eller hva de skal være..

Har tre fra før av og føler jeg aldri kommer til å bli ferdig 😜

Blir man noen gang ferdig med tatoveringer? 😆 Min liste er laaaaang men mannen liker det ikke så jeg må begrense meg😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...