Gå til innhold

Hjelp til smale babyklær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er en slank baby, og body fra hm i str 62 passer perfekt i bredde, men den blir litt vel kort i armene. Bukser fra hm i str 74 er perfekte i lengden, men sitter ikke i midjen. Der er str 56/62 passe i midjen, men aaaaalt for korte i beina. Han er 73cm lang, så det er vel str 74 som er vanlig å bruke da, men vi finner ikke noen klær som sitter bra på han. Er det noen som kan hjelpe oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt Name It?

Nå har bare knøttebøtt ull derfra, men fasongen på de er ganske smale.

Det ser ut som det er slik på resten også :)

Skrevet

Syns name it bodyer og lindex bukser sitter greit på min lange og slanke gutt. Klær fra kappahl funker å bra. Syns klær fra hm er for små som er korte og runde,så det har vi aldri kunne brukt til gutten vår. Et lite obs på buksene fra lindex, gå opp en størrelse. Små i størrelse.

Skrevet

Foreslår også Name it. Bomullsbodyene er for smale for jenta mi, men ullbodyene kan vi bruke.

Skrevet

Har du forsøkt Name It?

Nå har bare knøttebøtt ull derfra, men fasongen på de er ganske smale.

Det ser ut som det er slik på resten også :)

Har sett på noe derfra, men det er vanskelig å avgjøre størrelser på nett. Og i butikken på senteret her har de kjempe dårlig utvalg, virker som de satser mest på duse farger, og jeg vil ha knæsj! :) gult, oransje og grønt er det jeg ser etter, i hvert fall i gensere og bodyer.

Skrevet

Syns name it bodyer og lindex bukser sitter greit på min lange og slanke gutt. Klær fra kappahl funker å bra. Syns klær fra hm er for små som er korte og runde,så det har vi aldri kunne brukt til gutten vår. Et lite obs på buksene fra lindex, gå opp en størrelse. Små i størrelse.

takk for tipset :) har også merket at hm sine klær er mer rettet mot små plugger :P Cubus er enda verre!

Skrevet

Hmm, virker som Name It bør få en sjanse allikevel :P Takk for hjelpen jenter! Shopping-time!!! :D

Skrevet

Har også smale gutter og name it har perfekt passform på body, og man strømmen inn buksene på innsiden med strikk/knapp

det er praktisk! :)

Skrevet

Går også for name it. Klede frå H&M og cubus er håplause til babyar, blitt for korte lenge før ungen er brei nok. Og det til tross for at jentene mine ikkje er lettvektarar (berre litt smale over rygg/skuldre).

Skrevet

Går også for name it. Klede frå H&M og cubus er håplause til babyar, blitt for korte lenge før ungen er brei nok. Og det til tross for at jentene mine ikkje er lettvektarar (berre litt smale over rygg/skuldre).

kjøpte en pakke med 6 bodyer i fra hm for mange mnd siden, og da var ermene passe lange, det er først nå at de passer i bredden, men han kan ikke bruke de lenger for da strammer det i skrittet og ermene går til albuen :P kjøpte en body fra cubus i str 56 og sammenlignet med bodyer fra hm, og det viste seg at cubus-str 56 er lik hm-str 62....

Skrevet

Kjøpte nettopp hm bodier 3 for 2 og selv om de er litt små i str er ikke disse vide :) jeg har en tynn liten flis på 6 mnd og hun passer akkurat str 68 på hm (etter vask og tromling). Bodier fra lindex synes jeg er veldig vide (og store, sammenlignet med hm). NameIt sine bodier er ogå smale i str :)

Anonymous poster hash: f1786...6fa
Skrevet

Hva med polarn o pyret? De har store klær, men vet ikke helt hvor smale de er..

Anonymous poster hash: 8475a...a51

Skrevet

Hva med polarn o pyret? De har store klær, men vet ikke helt hvor smale de er..

Anonymous poster hash: 8475a...a51

finnes det i butikk eller bare på nett? trenger å få prøvd dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...