Gå til innhold

barn stå opp å være litt alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens de voksne sover om morgenen? når begynte dere med det og hvor lenge før dere står opp? mine er 5 og 9, og jeg står fremdeles opp med de.

Anonymous poster hash: 16877...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan slumre litt etterå ha hjelpt toåringen åslå på tv. Men muligheten er noko begrensa då babyen stort sett våknar først.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når minste var to. Men han er en rimelig rolig type.

Skrevet

Jeg og sønnen min våknet 9:15 og da satt datteren min å såg på jeg har ikke fått med meg at hun hadde våknet. Hun er 8.

Anonymous poster hash: ca225...cf9

Skrevet

Jeg gjør det med 2 åringen,men vi har liten leilighet da.

Skrevet

Jeg husker ikke helt, men jeg begynte med det kanskje når den mellomste ble sånn 3 - 4? 5 og 9 er jo null problem. De kan jo til og med hente seg mat selv regner jeg med. 

Anonymous poster hash: 50622...0f0
Skrevet

Mine barn er 5, 6, 10 og 12 år, det er mange år siden jeg trengte stå opp med dem. De setter på TV og koser seg alene i stuen...

Men nå er jeg A-menneske jeg også da, så jeg sover aldri etter klokken halv åtte, barna står gjerne opp mellom 7 og halv åtte også ligger jeg bare i sengen og slapper av, leser litt e.l. mens de styrer alene i stuen. Jeg sover ikke som en stein mens de romsterer rundt.

Anonymous poster hash: 527c0...08d
Skrevet

Når minste ble to år, begynte 6åringen å slå på barnetv og hente litt frukt til frokost. Ungene er snart 3,5 og 7..

Anonymous poster hash: 98e10...5e2
Skrevet

Mine på snart 4 år (noen mnd) og storebror på 6 år, står opp alene. Storebror lager frokost til dem. Jeg er med opp å slår på TV og går å legger meg igjen. 

Anonymous poster hash: 3b7eb...945
Skrevet

mens de voksne sover om morgenen? når begynte dere med det og hvor lenge før dere står opp? mine er 5 og 9, og jeg står fremdeles opp med de.

Anonymous poster hash: 16877...6fe

Niåringen din bør da være i stand til å passe både seg selv og femåringen en stund på morgenen synes jeg...

Anonymous poster hash: daeae...125

Skrevet

Datteren min på 6 fikser enkel frokost til seg selv og til lillebror på 4, det syntes hun er veldig stas. Jeg  også,for jeg får lov til å sove litt lenge:-)

Skrevet

Nå er de 5 og 10 og de kan stå opp alene. Kommer veldig an på barna også. :) storebror lager frokostblanding til dem og de storkoser seg. :)

Skrevet

Min er 5år, og koser deg med spill på ipaden under et teppe på sofaen frem til han blir sulten. Da vekker han meg :) kan fort gå 1,5t som han koser seg alene. Bor i mellomstor leilighet, hvor begge soverommene har dører rett fra stuen, så det har aldri vært noe problem :)

Anonymous poster hash: efe36...cca

Skrevet

Minste på 3,5 er helt utrolig til å leke , tidlig på morgenen.

Hun kan sitte å styre med dukkehus og figurer i over en time.

Trenger man mer så er storesøster flink til å smøre en skive og sette på tv ;)

Deilig når de blir litt større :)

Skrevet

Minste på 3,5 er helt utrolig til å leke , tidlig på morgenen.

Hun kan sitte å styre med dukkehus og figurer i over en time.

Trenger man mer så er storesøster flink til å smøre en skive og sette på tv ;)

Deilig når de blir litt større :)

Og selvfølgelig nrksuperappen på ipaden ;) der finner hun frem sjøl ;)

Skrevet

2-åringen får litt mat så bruker hun å sitte og leke med dukker eller se en film på ipad inne på vårt soverom. I dag var hun stille veldig lenge å tuslet med noen poser, til slutt ble det litt mistenkelig. Da hadde hun funnet et belte med krystaller og perler jeg skal ha i bryllupet som tydeligvis var en utmerket leke. Heldigvis hadde det ikke blitt ødelagt eller blitt flekker på det.

Skrevet

Her er de 13 og 7. Har gjort det lenge.

Anonymous poster hash: 77501...a90

Skrevet

Fra de er fem.

Anonymous poster hash: 6eaeb...2bf
Skrevet

Ved 2 års alderen. Setter frem mat, og så slumrer man litt videre. Men man er i nærheten og passer på da.

Anonymous poster hash: fc804...d7e
Skrevet

Mine har gjort det siden minsten var nesten 4 år. De leker, ser TV og finner seg en yoghurt el om de er sultne. Som oftest vekker de oss ikke engang, de koser seg veldig "alene"☺️

Skrevet

Vårt barn er 4 år og har stått opp og lekt litt selv "alene" i et halvt års tid. Det går helt fint :) vi kan ikke være helt hysteriske og overbeskytte de. Man har jo et halvt øre til de uansett!

Anonymous poster hash: ebf9f...9c2

Skrevet

Nå pleier jeg helst å våkne tidligere enn ungene, men da ungene var 4 og 6 år våknet jeg en morgen av at de prøvde å lage frokost til meg, og 2 unger som prøver å lage pannekaker på egenhånd er litt av et syn. :kokk:

Anonymous poster hash: 05fb5...2f8
Skrevet (endret)

3 åringen og 6 åringen er oppe alene på morgenen.De er rolige begge to. De sitter med iPad og tv. Får ikke sovet så lenge uansett da vi har en på 18 Mnd også

Endret av *Smiley*
Skrevet

Fra to årsalderen, hun var kløpper til å slå på tv, dekoderen og finne fram mat selv ;-) 

Anonymous poster hash: b0ee7...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...