Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Våknet i dag til verdens vakreste blå himmel og nydelig vårsol. Innvendig er det bare grått. Jeg skulle vært syv uker gravid i dag, istedet sitter jeg her og blør. Det er andre gang i år. Føler meg så uendelig tom og sliten. Jeg begynner vel å bli for gammel. Babylykke er ikke for meg. Så sårt å se alle gravidmagene der ute. Alle andres gravide mager, min tomme mage. Anonymous poster hash: 728f1...e65
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Huff.. Stakkars deg, jeg føler med deg <3 Å miste er noe av det vondeste jeg har opplevd! Så vondt at man blir redd for å prøve igjen.. :/ Har du mistet mange ganger? Håper du får babylykken du så sårt ønsker deg snart! Anonymous poster hash: 87f8c...53d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Trøsteklem Anonymous poster hash: c3e9b...86c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Sender deg gode ønske tenkninger Anonymous poster hash: a3392...c1c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Jeg vet litt om hvordan du har det. Det er vondt. Klem til deg <3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Vet hvordan du har det. Har mistet fem ganger før uke 7. Nå får jeg oppfølging av sykehuset og er i uke 10. Alt ser bra ut så langt. Ikke gi opp. Snart er det din tur og gå tur i sola med kul på magen. Det lover jeg deg. Når det skjer så tidlig så er det barnets arveanlegg det er noe galt med som regel og ikke noe du kunne gjort anderledes. Det er ikke uvanlig å miste to ganger på rad. Tre ganger på rad er mer uvanlig. Gå ut i sola og prøv å nyte. Du blir åpenbart lett gravid og DET skal du være glad for. Gode tanker til deg. Klem Anonymous poster hash: 20ad5...7bf
skinnfilla Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Kjenner den følelsen altfor godt. Vondt og jævla urettferdig. Har mistet mange ganger, 3 ganger i uke 10. Men jeg har fått 2 nydelige jenter , med minstejenta ble jeg gravid bare et par uker etter jeg mistet. Mistet i slutten av november , positiv test 21 des. Så det går an , ikke gi opp, vær så snill!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Klem til deg! Anonymous poster hash: f08a1...ef8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Stor klem. Skjønner veldig godt hvordan det er, mistet selv 5 ganger før uke 7. Men fikk en fantastisk gutt 6. gangen jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 3135f...fbf
mamma_bergen Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Stor klem til deg! Jeg vet hvordan det er, har nettopp gått igjennom det samme selv. Masse lykke til med at spiren sitter en dag!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Takk, damer - på et vis hjelper det litt at andre har gått igjennom det samme, selv om jeg egentlig ikke unner noen dette. Godt med noen trøstende ord - om en bare på et forum. Jeg har sluttet å snakke med andre om abortene - jeg har vært gravid et titalls ganger de siste årene, mistet hvert gang omkring uke 5-6-7-8. Uvisst hvorfor. Spørs om jeg orker en gang til... Jeg har en elleveåring fra før, så jeg er jo heldig å ha fått et barn - men for hver gang jeg mister blir ønsket om en stor familie tydeligere. HI Anonymous poster hash: 728f1...e65
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #14 Skrevet 8. mars 2014 Takk, damer - på et vis hjelper det litt at andre har gått igjennom det samme, selv om jeg egentlig ikke unner noen dette. Godt med noen trøstende ord - om en bare på et forum. Jeg har sluttet å snakke med andre om abortene - jeg har vært gravid et titalls ganger de siste årene, mistet hvert gang omkring uke 5-6-7-8. Uvisst hvorfor. Spørs om jeg orker en gang til... Jeg har en elleveåring fra før, så jeg er jo heldig å ha fått et barn - men for hver gang jeg mister blir ønsket om en stor familie tydeligere. HI Anonymous poster hash: 728f1...e65 Jeg har lest her inne at en del bruker noe de kaller babyklister. Har du prøvd det? Høres veldig trist ut å miste og å gjøre det så mange ganger er umenneskelig. Føler med deg Anonymous poster hash: 32a67...ae3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #15 Skrevet 8. mars 2014 Takk, damer - på et vis hjelper det litt at andre har gått igjennom det samme, selv om jeg egentlig ikke unner noen dette. Godt med noen trøstende ord - om en bare på et forum. Jeg har sluttet å snakke med andre om abortene - jeg har vært gravid et titalls ganger de siste årene, mistet hvert gang omkring uke 5-6-7-8. Uvisst hvorfor. Spørs om jeg orker en gang til... Jeg har en elleveåring fra før, så jeg er jo heldig å ha fått et barn - men for hver gang jeg mister blir ønsket om en stor familie tydeligere. HI Anonymous poster hash: 728f1...e65 Det skjedde med en venninne av meg også. Tykt blod? Hun gikk på tabletter eller sprøyter under svangerskapet. Det gikk bra etter hun gikk til leger som hadde greie på det. Anonymous poster hash: 52417...320
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #16 Skrevet 8. mars 2014 Har du forsøkt å ta progesteron tilskudd fra du oppdager at du er gravid? Anonymous poster hash: bd68a...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå