Light of my life Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Tenk det damer, på selveste kvinnedagen velger solen å titte frem etter hva føles som en evighet. Lykke Er nesten lamslått av alt lyset som flommer inn stuevinduet akkurat nå. Lillesnupp er helt frisk igjen, og snart skal vi ut på vår faste lørdagsaktivitet (som det har blitt lite av i år pga sykdom), og treffe gode venner. Elsk Gratulerer med dagen kjære kranglekvinner! Måtte dagen deres bli flott
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Gratulerer med dagen kjære krangledamer! Så det er sol det skarpe lyset på himmelen? Lurte litt på hva som hadde skjedd med det gråe regnet som har vært her i vinter. Da skal jeg jaggu ut å nyte solen!
Mamma_til_2 Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Så langt i dag er det bare elsk sola skinner begge barna er friske endelig alt er bare hærlig og sist men ikke minst mannen skal ikke jobbe idag
Gjest Jigglewiggle Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Elsk, elsk, elsker solen! ☀️ Skal ikke ødelegge denne fine dagen med hatliste, det får vente til en annen dag i dag skal det bare nytes
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Ikke helt sol her enda, men det er iallefall opphold og lysere. Her er jeg, som sist lørdag, shava, innsmurt, selvbrunt, lakket og deilig, og er klar for en kveld med god mat og vin med venninner. Hurra for kvinnedagen!
Ugl@ ruger... Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Her har det blåst og regnet natt, lite gløtt av sol nå. Men synes regnet bare gjør godt etter uker og mnd med finvær. Greit å få fuktet skog og mark litt, så det kan begynne å spire og gro litt etterhvert.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Gratulerer med dagen alle krangledamer Her er foreløpig bare elsk. Sol, ut på tur med barna og se og prøve ny maskin idag Ha en strålende kvinnedag alle kvinner
*Miss Marple* Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Her skinner faktisk også solen så lille og jeg har vært ute og rotet i hagen helt til lille ble så trøtt at singelen ble brukt til seng da bar det rett i seng (den med madrasser og dyne) og nå sitter mor sjøl med Pepsi max i glasset og bare nyter å se ut på våren. Etterpå skal vi ned og kjøpe påskeliljer og andre vårting, for nå har jeg erklært den elendige vinteren for over. I dag gidder jeg ikke å ha noe hat, det skal elskes og nytes til fulle. Fine lørdagen.
Dr. Fyll Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Gratulerer med dagen, damer I dag er en skikkelig koselørdag. Barna er endelig friske, jeg hoster som en gammel sjøulk, men formen er ellers bra. Været er det mest ufyselige vi har hatt i vinter, alle vinduene er dekket av slush og samme smørja ligger i et tykt lag i gatene. En god unnskyldning til å bare være inne og fyre i vedovnen, spille yatzy, perle smykker, lage pizza og bare kose oss. Og i kveld er det "Hver gang vi møtes"
Musemorbr / Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Slushvinduer og storm her også. Elskhat. Godt innevær, men pappaen som bevisst aldri ser værmeldinger, hadde lovet treåringen uteaktiviteter som nå utgår. I tillegg har besteforeldrebesøk utgått, av frykt for stengt bru på retur. Men vi har Cars 2 dvd og kroneis, så vi står han av. Elskhat er det også å ha fått kvalitetssøvn. Dvs flere timers søvn uten maserier, og knapt en kynner å merke i dag. Krysser fingrene for at vi snakker om "stille før stormen" og ikke at kroppen har gitt opp. Hat at barnevakta har blitt febersyk, men besteforeldrene gleder seg over det, fornermet som de var over å være bare plan b. Alt i alt helt akseptabelt. Kunne ellers helst ha brukt kvinnedagen på en skikkelig runde fødsel, hvis jeg fikk velge.
Ugl@ ruger... Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Stort elsk: Mannen og jeg har vært på shoppe/ titterunde, nå fant vi kontinentalseng til nye soverommet, en nydelig ørelappstol som skal inn dit, vegghengt stellebord, nattbord, lekre lamper....så da er det bare å bli ferdig med rommet da så vi kan kjøpe/ hente alt. Blir så fiiiiiiint! En smule i redebyggings modus. Klør i fingrene etter å sende mannen opp på loftet etter nyfødt tøyet...det er tilfeldigvis pakket med mammatøyet..så mulig han må opp uansett
Iiiiik Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Elsk: datteren og jeg er alene hjemme, alle gutta er borte for helgen. Kino, overnattingsgjest og jentetid våknet til strålende solskinn
eelis Skrevet 8. mars 2014 #14 Skrevet 8. mars 2014 Her sner det tett og jeg var passe sur da jeg måtte på jobb i morges. Skulle helst hatt koselørdag hjemme i styggeværet. Nå har gubben heldigvis kjøpt både vin og såfrø, så kvelden er redda. Har strikketøyet i fanget og venter på middag. Gratulerer med dagen, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå