Gå til innhold

Så stygge stoler!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gurimalla :o de var jo skikkelig stygge liksom. Hallepalle liksom :o

Eller ikke :P

Kjære deg, har du ikke noe annet å tenke på en deilig lørdag morgen?

Anonymous poster hash: 3bd73...33a

Skrevet

Oppfordrer deg til å legge ut et "etter" bilde Camilla, altså etter 14 gutter har vært hos deg på bursdag :D

Skrevet

Oppfordrer deg til å legge ut et "etter" bilde Camilla, altså etter 14 gutter har vært hos deg på bursdag :D

Altså før rydding og rens av putene....

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å skifte ut møbler så ofte, og hva er vitsen, når det man allerede har er nytt og flott? Blir jo nesten 20 000 bare for stolene.

Undrer meg også over mødre som ikke har oversikt over barnas klassekamerater, og hva foreldrene heter. Man blir jo kjent på foreldremøter, og andre skoleaktiviteter.

Anonymous poster hash: feb03...22a
Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å skifte ut møbler så ofte, og hva er vitsen, når det man allerede har er nytt og flott? Blir jo nesten 20 000 bare for stolene. Undrer meg også over mødre som ikke har oversikt over barnas klassekamerater, og hva foreldrene heter. Man blir jo kjent på foreldremøter, og andre skoleaktiviteter. Anonymous poster hash: feb03...22a

Så enig, så enig....!

Anonymous poster hash: 5b39b...247

Skrevet

Det første jeg tenker er Putektig!

14 gutter og minst to puter til hver, det må jo bare bli morro! :D

Skrevet

Bra markedsføring! Stolene dine var fine de. Men ikke min stil.

Anonymous poster hash: 3560a...a65

Skrevet

To puter til hver?!? Det var vel en kraftig underdrivelse...

Anonymous poster hash: 2879f...9a1

Skrevet

Undres hvordan 14 gutter skal få plass...

Nydelig hjem, absolutt, men mye ting som kan komme i skuddlinjen :/

Anonymous poster hash: d37e9...2df

Skrevet

Nå har jeg sett på denne bloggen et par ganger og den er virkelig bare helt elendig.

Skjønner ikke at folk gidder lese den. Stolene var helt ok de, bloggen i sin helhet er utrolig umoden og kjedelig rett og slett. Jeg liker interiør men denn her inspirerer ikke what so ever.

Anonymous poster hash: 11811...8d5

Skrevet

To puter til hver?!? Det var vel en kraftig underdrivelse...

Anonymous poster hash: 2879f...9a1

Jeg skrev minst to puter da, men godt poeng :D

Skrevet

Håper virkelig alle gutta i klassen har blitt invitert. Skammelig at hun tar så lett på invitasjonene. Sier noe om hennes menneskesyn og hva hun er opptatt av.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å skifte ut møbler så ofte, og hva er vitsen, når det man allerede har er nytt og flott? Blir jo nesten 20 000 bare for stolene. Undrer meg også over mødre som ikke har oversikt over barnas klassekamerater, og hva foreldrene heter. Man blir jo kjent på foreldremøter, og andre skoleaktiviteter. Anonymous poster hash: feb03...22a

Det er jo reklame for butikken hennes.

Anonymous poster hash: 30892...91b

Skrevet

Ville nok heller reagert på det med innbydelsene, enn hvor stygge stolene var...

"Jaja, så fikk ikke alle guttene innbydelse, men det går nok bra :-D hallemåne"

Anonymous poster hash: c0505...0b6

Skrevet

Litt vanskelig å vite om alle er invitert, om man ikke engasjerer seg i hvem som går i barnets klasse.

Skrevet

Håper virkelig alle gutta i klassen har blitt invitert. Skammelig at hun tar så lett på invitasjonene. Sier noe om hennes menneskesyn og hva hun er opptatt av.

I alle dager. Leste du innlegget?

Skrevet

Det er jo reklame for butikken hennes.

Reklame, ja. Men selv om man driver butikk, så må man jo betale for det man tar med seg hjem. Greit nok om de var lånt med hjem for fotografering, men stolene kan neppe selges i butikken etter gutteselskapet ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet (endret)

Arg, jeg skulle holde meg unna blogger! Gikk inn på denne for første gang nå siden dere dibbere og bimmere er så veldig opptatt av denne ville paprikaen. Et ord, overload?? Er det in å ha det så rotete? Å kjære jeg henger ikke med! Bra jeg har fått en unge som kan hjelpe meg å rote da! :)

Endret av Løvemusen er mamma
Skrevet

Det er jo reklame for butikken hennes.Anonymous poster hash: 30892...91b

Reklame, ja. Men selv om man driver butikk, så må man jo betale for det man tar med seg hjem. Greit nok om de var lånt med hjem for fotografering, men stolene kan neppe selges i butikken etter gutteselskapet ;)Anonymous poster hash: feb03...22a

Jeg så nylig en episode av unge mødre hvor hun forklarer dette. Og der sier hun at butikken er bygd opp rundt bloggen hennes, og da er det jo viktig å følge det opp. Hun må nok ikke betale for det selv, men skatte av det.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk har råd til å skifte ut møbler så ofte, og hva er vitsen, når det man allerede har er nytt og flott? Blir jo nesten 20 000 bare for stolene. Undrer meg også over mødre som ikke har oversikt over barnas klassekamerater, og hva foreldrene heter. Man blir jo kjent på foreldremøter, og andre skoleaktiviteter. Anonymous poster hash: feb03...22a

Så enig, så enig....!

Anonymous poster hash: 5b39b...247

Undrer du deg like mye om fedrene ikke vet hva alle barn og foreldre i klassen heter?

Anonymous poster hash: 548eb...8ee

Skrevet

Skjønte vel den kom ;) Tro det eller ei, men det er forskjell på menn og kvinner. Ja, jeg undrer meg virkelig over mødre som bare vet sånn ca hvem som går i barnets klasse. Mye jeg undrer meg over med fedre også, men akkurat denne gangen var det mødrene.

Skrevet

Jeg tror du som driver bloggen legger ut link her for å reklamere. Lavmåls. Billig reklame for deg da.

Anonymous poster hash: e45fa...fe0

Skrevet

Trist pynting til barneselskap. En sjelden gang trenger vel ikke alt å matche, unger elsker jo farger. Mine gutter hadde i alle fall blitt skuffet om vi hadde pyntet bursdagsbordet med svarte fat, sølvlysestaker og rosa blomst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...