Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 jeg har en 1 åring som er syk. feber å hoste, og vil ikke sove så jeg sitter oppe med ham til han sovner, men etter 10-15 min våkner han igjen. Da han er i en skikkelig mammadalt periode nytter det ikke at faren han, da blir det bare hyl å skrik. men jeg skal på jobb i morgen, å kjenner at uten søvn blir det lange 8 timer.. så i verstefall kan jeg ta sykt barn dag selv om far er hjemme? Anonymous poster hash: 952a3...ee7
Musemora Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Det syns jeg er å misbruke systemet. Det holder at en er hjemme!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Klart du kan, du har jo sykt barn!! Anonymous poster hash: f432c...4b7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Klart du kan, du har jo sykt barn!! Anonymous poster hash: f432c...4b7 Mener du at jeg kan ta sykt barn dag når min mann har turnusfri? Deg er vel ikke slik systemet er ment å brukes. Men ut fra mye av klientellet her inne, er vel trygdemisbruk helt ok! Anonymous poster hash: ff6b6...85f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 jeg har en 1 åring som er syk. feber å hoste, og vil ikke sove så jeg sitter oppe med ham til han sovner, men etter 10-15 min våkner han igjen. Da han er i en skikkelig mammadalt periode nytter det ikke at faren han, da blir det bare hyl å skrik. men jeg skal på jobb i morgen, å kjenner at uten søvn blir det lange 8 timer.. så i verstefall kan jeg ta sykt barn dag selv om far er hjemme?Anonymous poster hash: 952a3...ee7 Nei, det synes jeg ikke. Noen ganger har man sovet lite, men det går som regel greit. Er far hjemme får han og 1-åringen finne ut av det sammen. Anonymous poster hash: 9f096...4b6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Når "barnepasser", dvs. far, ikke er syk og dermed kan ha barnet så kan ikke du ta sykt barn dag. Anonymous poster hash: 5967e...8de
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Nei, så lenge du ikke jobber som pilot ect som krever at du har fått nødvendig hvile før oppdrag ect, kan du ikke ta sykt barn. Pappa klarer fint et barn som er sykt så lenge du ikke er i huset. Ta å drikk godt med kaffi, og suck it up. Jeg hadde 4 netter med ekstremt dårlig søvn, men jeg var allikevel på jobb som vanlig mens mannen var hjemme med sykt barn. Sånn er det for alle småbarnsforeldre.. Anonymous poster hash: a87bd...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå