Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg møtte en gutt for 6 mnd siden og har hatt ett langdistanseforhold siden. Han har gått på en smell rundt juletider og stoppet å prate med meg. Vi har pratet ut om dette og alt var kjempefint. Så plutselig så ga han meg silent treatment igjen og jeg skjønner ikke noe. Vi var enige om å ikke holde på med andre, men nå har jeg så vidt hørt fra han på 2 uker og jeg ingenting. Dette er så vondt og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg eller gjøre. Griner hver dag pga dette og vet ikke jeg skal komme meg videre uten å ha pratet med han. Noen som har noen tips til jeg bør gjøre Anonymous poster hash: ac416...566
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Du må nok bare komme deg videre.. Ikke noe å satse på en som er så ustabil. Du er nok mere forelsket i tanken på hvordan han KAN være, og ikke den han er.. Tro meg, har vært i nok sånne forhold! Finn en mann som elsker deg! Da slipper du sitte på vent og gruble! Hvis han virkelig hadde elsket deg hadde du visst det, han her har deg bare når det passer for han. Jeg har alltid valgt sånne typer selv, hatt så vondt og grått så mye... Helt til jeg fant en som elsker meg overalt på jord og synes jeg er verdens herligste, peneste etc. Anonymous poster hash: c1e31...c77
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Huff ja jeg vet det innerst inne men klarer ikke uten å få pratet med han. Føler meg bare mislykket. Anonymous poster hash: ac416...566
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Hvor bor denne mannen? Anonymous poster hash: cf58c...501
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Les gjennom ditt eget innlegg og forestill deg at det er en venninne av deg som skriver det. Hva ville du rådet henne til?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Les gjennom ditt eget innlegg og forestill deg at det er en venninne av deg som skriver det. Hva ville du rådet henne til? Jeg vet jeg bare må droppe han. Men er så lett å gi råd men så vanskelig å utføre det i praksis. Mannen bor i sørvest. Anonymous poster hash: ac416...566
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Du må bare - det er hardt og vondt ja! Har vært der tusen ganger selv Trøsteklem Anonymous poster hash: 7fa89...e0b
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Da blir bare verre for hver gang han gjør dette. Og når han ser at du godtar det så slutter han heller ikke.. Du fortjener bedre!
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Dump han! Du sparer deg selv for mye smerte ved å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Gå videre, du sparer deg for mye da. Ikke bruk mer energi på det, ja det er vondt, men husk en ting. Hvis en mann elsker deg så gjør han ikke slike ting, da skal du ikke gå rundt å være usikker, redd etc. Jeg har vært i mange sånne "forhold", mye tull. Nå er jeg 30 år, har barn og alt, men først nå har jeg funnet en som elsker meg for den jeg ER og tar meg for den jeg ER og setter meg først. Det er slik det skal være, ikke noe stress.bare helt naturlig. lykke til Anonymous poster hash: bc1ce...041
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Les gjennom ditt eget innlegg og forestill deg at det er en venninne av deg som skriver det. Hva ville du rådet henne til? Jeg vet jeg bare må droppe han. Men er så lett å gi råd men så vanskelig å utføre det i praksis. Mannen bor i sørvest. Anonymous poster hash: ac416...566 [/quote Utfor Stavangerområdet? Anonymous poster hash: cf58c...501
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Har fylt 30 og føler jeg ikke finner noe bedre men, men ja jeg burde helt klart dumpe han. Eller han er jo så feig som ikke prater med meg så får jo ikke gjort det. Det er bare så trist for følte en fremtid der. Han hadde jo involvert familien sin og alt og har jo blitt glade i de og... Må bare gjøre som når man skal rive av plasteret. Fort og gæli Anonymous poster hash: ac416...566
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Jeg er 34 - still singel Anonymous poster hash: 7fa89...e0b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #14 Skrevet 8. mars 2014 Bor ikke tilfeldigvis i Egersund? Anonymous poster hash: cadd7...016
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Han bor vel på veien fra Stavanger og mot Haugesund ;-) Anonymous poster hash: cf58c...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå