Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #51 Skrevet 8. mars 2014 I dag blir bålpannen tatt i bruk for sesongen. Ihvertfall til matlaging. Så mannen står allerede nå å tripper, og er klar for grilling Kalvekjøtt er innkjøpt, så det blir det md en salat ved siden av, og sikkert en liten ventepølse eller to Er du klar over hvor forferdelig kalvene har det før slakt? Anonymous poster hash: ab380...052 Atte hæ? Jeg har nå drevet i landbruket i mange år, og vært innom mange steder som driver oppdrett på kalver for slakt og det har ikke vært forferdelige forhold på noen av stedene jeg har vært på. Mao så vil jeg gjerne vite grunnlaget for å komme med et slikt utsagn? Anonymous poster hash: 13523...275 Velkjent. Jeg jobber frivillig for dyrebeskyttelsen og har sett en del. http://www.dyrsrettigheter.no/meatless/dyrene/kua-og-kalven/ Anonymous poster hash: ab380...052
Modesty Blaise. Skrevet 8. mars 2014 #52 Skrevet 8. mars 2014 I dag blir bålpannen tatt i bruk for sesongen. Ihvertfall til matlaging. Så mannen står allerede nå å tripper, og er klar for grilling Kalvekjøtt er innkjøpt, så det blir det md en salat ved siden av, og sikkert en liten ventepølse eller to Er du klar over hvor forferdelig kalvene har det før slakt? Anonymous poster hash: ab380...052 Ja, men det er jo så godt. Så du støtter gjerne dyremishandling så lenge du har god mat å stappe i kjeften? Anonymous poster hash: ab380...052 Jeg forstår ikke? Vi tenkte vi skulle helsteke en spegris neste gang det er fint vær. Mener du at vi burde droppe det også?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #53 Skrevet 8. mars 2014 I dag blir bålpannen tatt i bruk for sesongen. Ihvertfall til matlaging. Så mannen står allerede nå å tripper, og er klar for grilling Kalvekjøtt er innkjøpt, så det blir det md en salat ved siden av, og sikkert en liten ventepølse eller to Er du klar over hvor forferdelig kalvene har det før slakt? Anonymous poster hash: ab380...052 Ja, men det er jo så godt. Så du støtter gjerne dyremishandling så lenge du har god mat å stappe i kjeften? Anonymous poster hash: ab380...052 Jeg forstår ikke? Vi tenkte vi skulle helsteke en spegris neste gang det er fint vær. Mener du at vi burde droppe det også? Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052
Modesty Blaise. Skrevet 8. mars 2014 #54 Skrevet 8. mars 2014 Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052 Jepp, den sterkestes rett og alt det der. Synd for dyrene, og fint for meg.... Og det er jo viktig med proteiner vet du, sånn for å få et balansert kosthold.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #55 Skrevet 8. mars 2014 Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052 Jepp, den sterkestes rett og alt det der. Synd for dyrene, og fint for meg.... Og det er jo viktig med proteiner vet du, sånn for å få et balansert kosthold. Og der beviser du hvor lite du vet. De fleste får i seg for mye proteiner, noe som forklarer den ekstreme overvekten så mange i vestlige land. Proteiner finner man i absolutt alle matvarer. De sterkestes rett kan man snakke om når det gjelder naturlig jakt, ikke dyr som lider på samlebånd for tankeløse mennesker. Anonymous poster hash: ab380...052
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #56 Skrevet 8. mars 2014 Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052 Jepp, den sterkestes rett og alt det der. Synd for dyrene, og fint for meg.... Og det er jo viktig med proteiner vet du, sånn for å få et balansert kosthold. Og der beviser du hvor lite du vet. De fleste får i seg for mye proteiner, noe som forklarer den ekstreme overvekten så mange i vestlige land. Proteiner finner man i absolutt alle matvarer. De sterkestes rett kan man snakke om når det gjelder naturlig jakt, ikke dyr som lider på samlebånd for tankeløse mennesker. Anonymous poster hash: ab380...052 Kan du ikke åpne en egen tråd om dette? Synes det blir for dumt å kritisere hva folk spiser i en tråd som dette egentlig. Anonymous poster hash: a2631...c3f
Modesty Blaise. Skrevet 8. mars 2014 #57 Skrevet 8. mars 2014 (endret) Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052 Jepp, den sterkestes rett og alt det der.Synd for dyrene, og fint for meg.... Og det er jo viktig med proteiner vet du, sånn for å få et balansert kosthold. Og der beviser du hvor lite du vet.De fleste får i seg for mye proteiner, noe som forklarer den ekstreme overvekten så mange i vestlige land. Proteiner finner man i absolutt alle matvarer. De sterkestes rett kan man snakke om når det gjelder naturlig jakt, ikke dyr som lider på samlebånd for tankeløse mennesker. Anonymous poster hash: ab380...052 Hva folk flest får i seg for mye av bryr jeg meg ikke om. Det som er viktig for meg er hva jeg og min familie spiser, og vårt kosthold.Vi velger derfor rene produkter, av god kvalitet. Vi fokuserer også på å få i osd en blanding av kjøtt og fisk, og spiser f.eks laks eller scampi hver uke. At vi velger litt spesielle produkter får jo så være, og at vi innimellom unner oss litt foie gras, som jeg vet er omdiskutert, er et valg vi har tatt. At enkelte, slik som deg, har problemer med dette velger jeg glatt å overse... Endret 8. mars 2014 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #58 Skrevet 8. mars 2014 Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052 Jepp, den sterkestes rett og alt det der.Synd for dyrene, og fint for meg.... Og det er jo viktig med proteiner vet du, sånn for å få et balansert kosthold. Og der beviser du hvor lite du vet. De fleste får i seg for mye proteiner, noe som forklarer den ekstreme overvekten så mange i vestlige land. Proteiner finner man i absolutt alle matvarer. De sterkestes rett kan man snakke om når det gjelder naturlig jakt, ikke dyr som lider på samlebånd for tankeløse mennesker. Anonymous poster hash: ab380...052 Hva folk flest får i seg for mye av bryr jeg meg ikke om. Det som er viktig for meg er hva jeg og min familie spiser, og vårt kosthold. Vi velger derfor rene produkter, av god kvalitet. Vi fokuserer også på å få i iss en blanding av kjøtt og fisk, og spiser f.eks laks eller scampi hver uke. At vi velger litt spesielle produkter får jo så være, og at vi innimellom unner oss litt foie gras, som jeg vet er omdiskutert, er et halv vi har tatt. At enkelte, slik som deg, har problemer med dette velger jeg glatt å overse... Scampi og foie gras? Ser du driter i dyrevelferd, naturen OG innfødte i land hvor scampi blir høstet inn. Sjarmerende. Men jeg skal la hver å kritisere deg. Håper bare du en dag leser litt om hva du putter i deg og barna dine. Anonymous poster hash: ab380...052
Modesty Blaise. Skrevet 8. mars 2014 #59 Skrevet 8. mars 2014 Trist at folk flest ikke har et empatisk ben i kroppen når det gjelder dyrs rettigheter. En gris er som et tre år gammelt barn, men samma det, så lenge det smaker godt! Anonymous poster hash: ab380...052 Jepp, den sterkestes rett og alt det der.Synd for dyrene, og fint for meg.... Og det er jo viktig med proteiner vet du, sånn for å få et balansert kosthold. Og der beviser du hvor lite du vet.De fleste får i seg for mye proteiner, noe som forklarer den ekstreme overvekten så mange i vestlige land. Proteiner finner man i absolutt alle matvarer. De sterkestes rett kan man snakke om når det gjelder naturlig jakt, ikke dyr som lider på samlebånd for tankeløse mennesker. Anonymous poster hash: ab380...052 Hva folk flest får i seg for mye av bryr jeg meg ikke om. Det som er viktig for meg er hva jeg og min familie spiser, og vårt kosthold.Vi velger derfor rene produkter, av god kvalitet. Vi fokuserer også på å få i iss en blanding av kjøtt og fisk, og spiser f.eks laks eller scampi hver uke. At vi velger litt spesielle produkter får jo så være, og at vi innimellom unner oss litt foie gras, som jeg vet er omdiskutert, er et halv vi har tatt. At enkelte, slik som deg, har problemer med dette velger jeg glatt å overse... Scampi og foie gras? Ser du driter i dyrevelferd, naturen OG innfødte i land hvor scampi blir høstet inn. Sjarmerende. Men jeg skal la hver å kritisere deg. Håper bare du en dag leser litt om hva du putter i deg og barna dine. Anonymous poster hash: ab380...052 Ok, hvor langt må jeg dra det for at du skal forstå at jeg kødder med deg? Jeg vurderte å påstå at vi spiser haifinnesuppe for å se om du tok den da? Nå har jeg vel snart nevnt alle ting det er mulig å spise som står på værstinglista til dyrevernere, og du har fremdeles ikke fått med deg at jeg egentlig bare sitter her å trykker på en stor rød knapp fordi det er morsomt? Men jeg skal slutte nå, vi har tatt for mye av denne tråden. Men en ting som var sant da, kalven til middag var kjempegod
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #60 Skrevet 8. mars 2014 Bakt potet og jaktgryte med elgkjøtt Anonymous poster hash: 5669b...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå