Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 http://www.kk.no/sex-samliv/jeg-vet-ikke-om-det-blir-oss-26443 Trodde at hvis man gifta seg og fikk barn, så hadde man allerede tatt et valg på hvem man ville ha? Selv om man har en god tone å "klikker" når man møtes er man ikke nødt til å fôre det noe mer, man kan ha litt samvittighet og velge å si stopp FØR det går så langt at man innleder et forhold?? DET er ansvarlig, ikke å ha et forhold bak ryggen på noen for å se om det KAN være vært og droppe familien man allerede har, for å liksom "skåne" dem.. "Kjenner seg ikke igjen som en typisk elskerinne"???? Anonymous poster hash: d235a...d00 Anonymous poster hash: dd266...d0f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har heldigvis en mann som aldri ville funnet på å være utro. Det ligger ikke i hans natur. Anonymous poster hash: 65224...471
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har heldigvis en mann som aldri ville funnet på å være utro. Det ligger ikke i hans natur. Anonymous poster hash: 65224...471 Ikke for å være stygg, men det kan skje den beste. Ofte har man ikke anelse en gang... Håper og tror at det heller ikke ligger i min samboers natur, og det ligger heller ikke i min. Men situasjoner kan endre seg, og man bør kanskje ikke dømme andre så hardt før man har vært der selv. Anonymous poster hash: abb46...6cf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Dømte ikke noen jeg. Er bare glad for at jeg har en så bra mann:) Anonymous poster hash: 65224...471
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Det lå ikke i min manns natur heller... Alle ble overrasket over at han kunne være det, men jaggu var han det ikke gitt. Og det sier jeg ikke for å være stygg eller skremme deg, bare for at du ikke må ta han for gitt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Er det noe jeg ikke gjør er det å ta han for gitt. Anonymous poster hash: 65224...471
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har heldigvis en mann som aldri ville funnet på å være utro. Det ligger ikke i hans natur. Anonymous poster hash: 65224...471 Ikke for å være stygg, men det kan skje den beste. Ofte har man ikke anelse en gang... Håper og tror at det heller ikke ligger i min samboers natur, og det ligger heller ikke i min. Men situasjoner kan endre seg, og man bør kanskje ikke dømme andre så hardt før man har vært der selv. Anonymous poster hash: abb46...6cf Helt enig. Anonymous poster hash: c69ec...c6d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Helt enig med deg hi. Har man valgt partner skal man ikke lenger sjekke ut om følelser man får for andre. Da skal man holde seg unna. De aller fleste får følelser for andre mens man er i forhold. Det er helt vanlig. Hvordan man takler det er det viktige. Hun i denne er som andre elskerinner. Blåøyd. Dette var en grei ting å ta opp i dag Anonymous poster hash: e494f...a68
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Merkelig artikkel. Føler fokuset ligger på at hvis man treffer noen man har kjemi med så har man rett til å finne ut av om man passer sammen og vil satse på hverandre, uavhengig av om ene parten er gift. Hvor er da verdien av et ekteskap/forhold hvis det er fritt fram uansett om man er opptatt? Anonymous poster hash: 2e833...c52
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 [quoname=Anonym bruker" post186260" timestamp="1394273629] Merkelig artikkel. Føler fokuset ligger på at hvis man treffer noen man har kjemi med så har man rett til å finne ut av om man passer sammen og vil satse på hverandre, uavhengig av om ene parten er gift. Hvor er da verdien av et ekteskap/forhold hvis det er fritt fram uansett om man er opptatt? Anonymous poster hash: 2e833...c52 Ja, akkurat det jeg synes også! Det er liksom "greit" siden de tross alt bruker tid på å finne ut om de har noe sammen først, før han eventulet går fra familien?!? Han har jo allerede gått bak ryggen på hele familien sin da han valgte å gå inn i et forhold med ei anna dame! Og hun "Eva" tror at dette skal få andre til å tenke at hun ikke er som andre "elskerinner"?? Blir så provosert over hvor dumme enkelte er.. Anonymous poster hash: 27267...a7e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Merkelig artikkel. Føler fokuset ligger på at hvis man treffer noen man har kjemi med så har man rett til å finne ut av om man passer sammen og vil satse på hverandre, uavhengig av om ene parten er gift. Hvor er da verdien av et ekteskap/forhold hvis det er fritt fram uansett om man er opptatt? Anonymous poster hash: 2e833...c52 Helt enig. Utroskap er ikke greit så lenge ikke begge partene i ekteskapet er enige i det. Anonymous poster hash: e494f...a68
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Merkelig artikkel. Føler fokuset ligger på at hvis man treffer noen man har kjemi med så har man rett til å finne ut av om man passer sammen og vil satse på hverandre, uavhengig av om ene parten er gift. Hvor er da verdien av et ekteskap/forhold hvis det er fritt fram uansett om man er opptatt? Anonymous poster hash: 2e833...c52 Helt enig. Utroskap er ikke greit så lenge ikke begge partene i ekteskapet er enige i det. Anonymous poster hash: e494f...a68 Nettop, og er begge enige i det kan det heller ikke kalles utroskap. Anonymous poster hash: 27267...a7e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 – Det går gjerne på at de er seksuelt overaktive, grådige og hensynsløse. Men de jeg møter, er ofte usikre kvinner som tar til takke med noen stjålne stunder og godtar et minimum for å ikke miste alt, sier han. Det sier vel det meste... Anonymous poster hash: 012ee...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå