Gå til innhold

Ned i vekt - hvordan gjorde du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg er nysgjerrig på hvordan dere har gått ned i vekt dere som har gjort det, enten etter fødsel eller generelt. Det er samme prinsippet uansett.

Jeg er i vektnedgang, men sitter litt fast om dagen! Spiste dere mindre karbohydrater en periode? Jeg vet at det er bra med mindre spesielt i form av sukker osv., men har ikke kuttet noe særlig på brødskiver, poteter osv. bare følger kalorier og teller etter Grete roede!

Kom gjerne med tips til alternative måltider som er sunne og kalorifattige, og snacks som man kan ha til alternativ! Har lyst til å bli ferdig med ca. 10 kg 1. juli, og det bør være fullt mulig men er alltid  godt med noen nye innspill! 

Takk! 

Anonymous poster hash: cb567...e59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet lenge m å gå ned etter to svangerskap. Prøvde "alt": suppekur, lavkarbo (fysj!), shakes.... Og jeg gikk ned, men det var lite, og lite varig.. Kom som regel noen kg igjen da jeg gikk over på vanlig kost.. Så til slutt innså jeg at jeg måtte prøve det opplagte, som enda var uprøvd: trening. Begynte å løpe og løp nesten minimum annenhver dag. Samtidig spiste jeg sunt uten å være hysterisk, og med godis en gang i uken. Dette funket som fy og fra aug. og frem til mai gikk jeg ned 25-30 kg..og dette har vart💚 trener fortsatt, elsker å kjenne at kroppen kunne gå fra en tung og dvask småbarnsmor til en som kan løpe løp, og hoppe og sprette igjen. Så mitt råd: beveg deg og spis sunt uten å være hysterisk. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2fdd0...f77

Skrevet

Regnestykket er egentlig enkelt, man må  tilføre litt mindre energi enn man bruker, da vil man gå ned i vekt. Så spis littegranne mindre, spis sunt og variert og beveg deg masse. Og så skal man kose seg innimellom, ellers har man ikke kontroll ;)

Anonymous poster hash: 0974b...fa8
Skrevet

S M B M

Spis Mindre Beveg deg Mer.

Anonymous poster hash: 3d7cf...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...