Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mio Emil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt MYE verre navn enn det... Som f.eks AYRTON VALENTINO! HAHAHAHA Hvem kaller ungen sin noe sånt?!?  :fnise: Nå håper jeg ingen her inne har en unge som heter det.. Hadde vært maks uflaks.. Men er jo ganske uvanlig så tipper det går fint.... Anonymous poster hash: 680f2...5bb

Akkurat det navnet kjenner jeg folk som kunne funnet på å bruke. Er man "motorsportidiot" så er man "motorsportidiot" (Ayrton Senna og Valentino Rossi).

Anonymous poster hash: 890a0...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttales Emil med lang I, så fungerer det. Men, kjedelig med ett oppbrukt navn som Emil etter ett fint navn som Mio :)

Anonymous poster hash: aaccd...d0c
Skrevet

Grusom kombo!

Hadde vært bedre med italienske Emilio da heller..

Anonymous poster hash: 30615...6fc

Skrevet

Bare å gratulere- starte en mobbetråd over navnevalget til en fremmed.. Helt ærlig, hvor gammel er du, og er du naver?

Anonymous poster hash: 33b41...e48

Skrevet

Jeg vet også hvem mor og barn er. Håper ikke hun leser denne tråden og blir lei seg. Man blir jo gjerne lett lei seg så kort etter fødsel. Samtidig ville jeg vel selv ønsket å vite det hvis jeg hadde en falsk venninne, så jeg kunne luke henne ut av facebook og livet mitt.

Skrevet

Tenk om en av foreldrene er her inne... Så utrolig slemt av deg å starte en slik tråd. Du har absolutt ingenting med navnevalget til dette barnet.

Utrolig umodent gjort av deg. Godt vi liker forskjellige navn så ikke alle heter det samme.

Anonymous poster hash: 85c9e...9f1

Skrevet

Jeg vet også hvem mor og barn er. Håper ikke hun leser denne tråden og blir lei seg. Man blir jo gjerne lett lei seg så kort etter fødsel. Samtidig ville jeg vel selv ønsket å vite det hvis jeg hadde en falsk venninne, så jeg kunne luke henne ut av facebook og livet mitt.

Falsk venninne, hvor kom det fra? Jeg ser jo ting som mine venner kommenterer selv om jeg ikke er venn med vedkommende. Fødselsgratulasjoner er typiske eksempler. HI er ikke engang venn med vedkommende på fb.

Anonymous poster hash: d0002...f2e

Skrevet

Kjenner ei med en sønn som heter Ayrton forresten. Hver enkelt må få velge hva de liker. Tror du alle liker ditt/ dine barns navn?

Anonymous poster hash: 3a7d9...8be

Skrevet

synest det var fint vist du meiner mio emiil ;)

Anonymous poster hash: b5324...f5e
Skrevet

Tenker meg at du er venninne med nr. 3 som har kommentert på statusen til TK. Hadde vært flau om jeg var henne, som har en så frekk venninne som deg.

Anonymous poster hash: 2e3f7...9a1

Skrevet

#4, mener jeg

Anonymous poster hash: 2e3f7...9a1

Skrevet

Forferdelig navn.

Mio er ingen styrke i, Emil er oppbrukt.

Mio Emil... Nei!!

Anonymous poster hash: 437a0...dcb
Skrevet

Hva med å uttale det mio emiiiil?

Anonymous poster hash: 4add0...16e

Skrevet

Grusomt. Mio min Mio.. Ellers takk. Guttene mine har navn som man ikke er i tvil hører til en gutt, Mio kan være hva som helst.

Anonymous poster hash: e1f40...ab2
Skrevet

Det er det minst mandige navnet jeg har hørt noen gang tror jeg, litt for søtt og pusete til å passe en voksen mann.

Mio passer på en pusekatt, en hest eller et annet kjæledyr, og kanskje som kjælenavn på en baby. Men på en etterhvert hengslete ungdom og til slutt voksen mann? Nei, det blir ikke bra altså.

Synes Emil er på kanten femi, og sammen med Mio ble det ikke noe særlig nei.

Anonymous poster hash: 8a25c...cbe
Skrevet

Huff, er mitt svar.

Anonymous poster hash: cce72...1d9
Skrevet

Håper moren ser det, og kanskje tenker seg om på nytt.

Anonymous poster hash: 437a0...dcb
Skrevet

Da må det bli Mio-Emil med trykk på i`en........og uttalt som ett ord Mioemiiiiil

Anonymous poster hash: 6c0ca...fca
Skrevet

Mio er et vel så fint navn som Truls, Leander, Thomas, Gustav og Tom. Annerleded ja men et like fullverdig navn. Om folk finner inspirasjon til et navn fra en barnebok, bibelen el en film har da ingenting å si. Mio er et guttenavn. På spansk betyr navnet min egen.,

Anonymous poster hash: 3a7d9...8be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...