Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Så møtte hun ikke opp? Er ikke det fryktelig frekt? Ikke sendte hun mld eller ringte heller.. Hun er her fast hver uke. Har ihvertfall vært det i 1 mnd nå. Jeg går ikke mye ut, så jeg bruker å være her når hun vasker. Da liker jeg å slå av en prat, sette frem litt kaffe og frukt etc. Syns hun var trivelig, og håpte hun likte meg også. Jeg betaler rikelig. Det endte ihvertfall med at min samboer måtte vaske, fordi jeg syns det er så slitsomt å gjøre det selv. Nå har jeg ringt mange, mange ganger i hele dag, og sendt flere SMS. Men, hun svarer ikke? Burde jeg prøve å kontakte familien? Tror dere det har skjedd noe med henne kanskje? Hm. Anonymous poster hash: 5b02d...818
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Kanskje det har hendt noe alvorlig? Gi det noen dager og se om hun tar kontakt. Anonymous poster hash: e68bc...15c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Voldsomt til dramatikk da! Anonymous poster hash: 25b8c...857
Gjest Ingen skal få! Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Høres ut som du har blitt litt masete kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Masete? Nei det tror jeg ikke. Hun er ikke fra Norge, så jeg vil vise oss fra vår beste side. Hun er alltid høflig og blid. Politiet ja. Det har jeg ikke tenkt på. Føler et visst ansvar. Men kanskje prøve å få tak i familien først? Mulig telefonen hennes er ødelagt. Anonymous poster hash: 5b02d...818
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Masete? Nei det tror jeg ikke. Hun er ikke fra Norge, så jeg vil vise oss fra vår beste side. Hun er alltid høflig og blid. Politiet ja. Det har jeg ikke tenkt på. Føler et visst ansvar. Men kanskje prøve å få tak i familien først? Mulig telefonen hennes er ødelagt. Anonymous poster hash: 5b02d...818 Politiet har selvsagt tid og ressurser til å etterforske hvorfor vaskehjelpa di ikke dukker opp en dag. Har det skjedd noe så har hun vel venner/familie rundt seg som melder henne savnet. 112: "politiet" Du: "vaskehjelpen min dukket ikke opp i dag...." DRAMAQUEEN Anonymous poster hash: 25b8c...857
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Noe som feiler deg i å med du synes at det er slitsomt å ta husvasken selv så mannen din måtte gjøre det ? Anonymous poster hash: 5ddb7...e63
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Kan godt være enig i at det er litt overdrivelse fra HI sin side. Men hvorfor er det så ille å bry seg. Hvis vaskehjelpen er en person som tidligere har stilt opp, vært presis, gitt beskjeder og svart på henvendelser, så er det jo helt unormalt at personen i dag bare uteblir og heller ikke er kontaktbar eller svarer. Selv om det mest trolig ikke har skjedd noe så synes jeg det er bra at HI bryr seg, jeg Se det an, HI. Kan jo være at det er en god grunn til det. Kanskje har hun også blingset på dagene og når hun oppdaget det så synes hun det er veldig flaut siden hun er så fersk hos deg. Anonymous poster hash: 2b24c...ea1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Noe som feiler deg i å med du synes at det er slitsomt å ta husvasken selv så mannen din måtte gjøre det ? Anonymous poster hash: 5ddb7...e63 Det har da faktisk ikke du noe med... Anonymous poster hash: 4572e...612
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Inspirert.... Hva gjør dere hvis en kollega ikke møter på jobb, ikke har varslet om at hun blir borte den dagen. Når dere prøver å ringe henne får dere ikke svar, hun ringer ikke opp igjen og svarer heller ikke på meldinger. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 2b24c...ea1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Nei, ikke annet enn at jeg syns det er slitsomt og kjedlig. Så da gjorde sambo det. Jeg var også veldig skuffet og tankefull. Klarte ikke å konsentrere meg om vasking. Det må da være forståelig? Anonymous poster hash: 5b02d...818
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde selvsagt ringt politiet. Eller kjørt dit. Om sjefen ga meg lov. Men nå arbeider ikke jeg da.. HI Anonymous poster hash: 5b02d...818
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Nei, ikke annet enn at jeg syns det er slitsomt og kjedlig. Så da gjorde sambo det. Jeg var også veldig skuffet og tankefull. Klarte ikke å konsentrere meg om vasking. Det må da være forståelig? Anonymous poster hash: 5b02d...818 Huff, ja. Det tar på å tenke. Anonymous poster hash: 03ac1...ec3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Er det sånn at anonyme skriver en post her. Så liker de den etter på med nicket sitt? Betyr de at de ikke skulle være anonym? Ja, ikke sant? Det kan være energikrevende. Takk for forståelsen Anonymous poster hash: 5b02d...818
♥Coxinelle♥ Skrevet 8. mars 2014 #16 Skrevet 8. mars 2014 Får håpe du får en forklaring på hva som har skjedd. Personlig ville jeg nok ikke styrt så mye med å mase på henne verken når hun er der eller når hun ikke kom. Hun ser at du har ringt/sms og terskelen for å ta kontakt hvis hun hadde glemt det eller noe har skjedd er mye høyere hvis du turer på. Min erfaring med vaskehjelp (fra mange forskjellig nasjonaliteter) er at de ønsker å ha huset for seg selv når de vasker og jeg tror det er viktig å gi rom.. For meg virker det som om du er litt "pushy"...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #17 Skrevet 8. mars 2014 Inspirert.... Hva gjør dere hvis en kollega ikke møter på jobb, ikke har varslet om at hun blir borte den dagen. Når dere prøver å ringe henne får dere ikke svar, hun ringer ikke opp igjen og svarer heller ikke på meldinger. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 2b24c...ea1 Vi hadde en kollega som ikke møtte opp på jobb en fredag. Prøvde å ringe henne, fikk ikke svar og vi konkluderte med at det hadde blitt rot m arbeidslistene. Hun ble funnet død noen dager senere. Selvmord. Utrolig trist. Anonymous poster hash: 3581f...f28
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #18 Skrevet 8. mars 2014 Jeg synes du virker selvsentrert og lat. Klarer ikke vaske fordi du ble så tankefull? Hvor lite tåler du egentlig? Du fremstår som tiltaksløs og hjelpeløs (en god prestasjon her inne på dib blant alle dib-hønsa). Anonymous poster hash: b7f28...731
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #19 Skrevet 8. mars 2014 Vi hadde å en kollega som ikke møtte. Vi konkluderte med at han måtte være i et møte i en annen by og glemt si fra (han reiste mye i jobb). Når kona så heller ikke fikk tak i han og mente med 100% sikkerhet han skulle være på kontoret, ble det ubehagelig. Død han å, hjertet... Men du høres litt underlig ut hi Anonymous poster hash: a7b5d...7c8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #20 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har en eldre kollega som bor alene. En dag fikk han hjerteinfarkt 40 min etter at han kom på jobb. Så selv om han og jeg har en avtale om at jeg skal sjekke om han ikke kommer på jobb uten å ha gitt beskjed, så hadde jeg nok ikke komt tidsnok om han hadde fått infarktet hjemme før arbeidstid. Litt skummelt å tenke på. Men jeg tror faktisk at hi tuller litt med oss. Hun er helt frisk, men jobber ikke og kan ikke vaske fordi det er kjedelig og hun er tankefull sånne mennesker finnes ikke. Anonymous poster hash: ce73a...3d7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #21 Skrevet 8. mars 2014 Sånne mennesker som Hi kalles late og egoistiske. Jeg hadde funnet ut hva som hadde skjedd på flekken hvis noe sånt skjedde oss meg. Ta deg sammen Hi! Anonymous poster hash: 45108...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå