Gjest meg&mini Skrevet 8. mars 2014 #26 Skrevet 8. mars 2014 Er dette noe dere gidder å irritere dere over?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #27 Skrevet 8. mars 2014 Hehe, nå måtte jeg sjekke hvordan det ligger an på min profil, jeg er nemlig veldig lite opptatt av facebook selv om jeg har en profil der.. På min profil står det "Gikk på ..... ungdomsskole" og ikke noe mer. Jeg tror det kom opp som et spørsmål som jeg bekreftet en gang, fordi jeg er med i en gruppe med venner fra den tiden kanskje? Jeg kan ikke huske at jeg aktivt har gått inn og oppdatert hva slags skoler jeg har gått på. Mener du at jeg nå må gå inn og oppdatere profilen min og føye til den videregående skolen jeg gikk på og høyskolen jeg gikk på og fjerne hvilken ungdomsskole jeg gikk på, ellers ser det "teit ut"? Jeg er temmelig sikker på at alle mine venner på facebook er klar over at jeg har fullført litt mer utdanning enn ungdomsskolen altså, og bryr meg rett og slett katta om hva du mener Anonymous poster hash: a8c7a...424
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #28 Skrevet 8. mars 2014 Er jo ikke så mye man får gjort med det, når det er slik Facebook-innstillingene er... Det engelske ordet 'to study' og det norske ordet 'å studere' er ikke helt det samme heller... Anonymous poster hash: 70513...e58 Men har man gått vgs og høgskole/uni i tillegg vil man jo gjerne føre dette opp heller enn ungdomsskolen man gikk på? Det høres nå mest logisk ut i mine ører og jeg har inntrykk av at folk flest med utdanning utover ungdomskolen velger det. Anonymous poster hash: bb850...fd5 Mulig det er slik blant dine venner. Blant mine FB-venner er det slik at enten har man ikke oppdatert noe som helst eller så har man oppdatert med alt, også ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 70513...e58 Man har ikke oppdatert alt når det eneste som står er "studied at .... ungdomskole" Anonymous poster hash: bb850...fd5 Nå kverulerer du. Skjerpings. Jeg mente at man har skrevet ALLE skoler/høyskoler/universitet man har gått på INKLUDERT ungdomsskole og videregående skole. Men det skjønte du vel, hvis du gadd å tenke deg om. Anonymous poster hash: 70513...e58 Det er du som misforstår her. Med vilje eller ei. Enkelte mennesker har KUN oppført UNGDOMSSKOLE som studiested på facebook og det var dette tråden handler om, ikke de som har puttet hele skolegangen sin der. Du snur jo totalt om på denne tråden. Skjerpings! Anonymous poster hash: bb850...fd5
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #29 Skrevet 8. mars 2014 Er jo ikke så mye man får gjort med det, når det er slik Facebook-innstillingene er... Det engelske ordet 'to study' og det norske ordet 'å studere' er ikke helt det samme heller... Anonymous poster hash: 70513...e58 Men har man gått vgs og høgskole/uni i tillegg vil man jo gjerne føre dette opp heller enn ungdomsskolen man gikk på? Det høres nå mest logisk ut i mine ører og jeg har inntrykk av at folk flest med utdanning utover ungdomskolen velger det. Anonymous poster hash: bb850...fd5 Mulig det er slik blant dine venner. Blant mine FB-venner er det slik at enten har man ikke oppdatert noe som helst eller så har man oppdatert med alt, også ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 70513...e58 Man har ikke oppdatert alt når det eneste som står er "studied at .... ungdomskole" Anonymous poster hash: bb850...fd5 Nå kverulerer du. Skjerpings. Jeg mente at man har skrevet ALLE skoler/høyskoler/universitet man har gått på INKLUDERT ungdomsskole og videregående skole. Men det skjønte du vel, hvis du gadd å tenke deg om. Anonymous poster hash: 70513...e58 Det er du som misforstår her. Med vilje eller ei. Enkelte mennesker har KUN oppført UNGDOMSSKOLE som studiested på facebook og det var dette tråden handler om, ikke de som har puttet hele skolegangen sin der. Du snur jo totalt om på denne tråden. Skjerpings! Anonymous poster hash: bb850...fd5 Se mitt svar klokken 15.12... Anonymous poster hash: 70513...e58
O`Neill Skrevet 8. mars 2014 #30 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har bedre ting å gjøre i mitt liv enn å henge meg opp i slike småsaker..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #31 Skrevet 8. mars 2014 Derfor har jeg kuttet ut facebook. Er ikke annet enn snoking, antakelser og konklusjoner basert på minimal informasjon om en person. Alt man skal bry seg med! Anonymous poster hash: 284a3...0ac
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #32 Skrevet 8. mars 2014 Mulig det er slik blant dine venner. Blant mine FB-venner er det slik at enten har man ikke oppdatert noe som helst eller så har man oppdatert med alt, også ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 70513...e58 Det er den er høyeste utdanningen man har fullført som kommer opp på profilen automatisk, ergo har ikke disse menneskene annet enn ungdomsskole å "skryte" over... Anonymous poster hash: 6a15a...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå