Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lo kjempegodt av en her inne som delte de aller beste autocorrectfeilene, lo som jeg grein... Tenkte derfor å dele noe annet som er ganske morsomt (men ikke helt på samme nivå som autocorrectfeilene). Det er en kundeanmendelse av Veet hårfjerningskrem fra Amazon.

http://www.amazon.co.uk/review/RMSBINADT0S6S/ref=cm_cr_dp_cmt?ie=UTF8&ASIN=B000KKNQBK&channel=detail-glance&nodeID=65801031&store=drugstore#wasThisHelpful

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke sist jeg lo så godt! :D

Krampe i magemusklene og tårene triller her!

Fantastisk beskrivelse!!!! :D

Skrevet

Fanken! Innrømmer at d der var for avansert engelsk for meg :/ søren, jeg som ville le litt!

Skrevet

Fanken! Innrømmer at d der var for avansert engelsk for meg :/ søren, jeg som ville le litt!

Vent litt, jeg skal finne linken til autocorrectfeilene, de er fantastisk vittige, og ikke så avansert :D

Skrevet

Så dumt - jeg sitter nemlig og ler for meg selv fremdeles :D

Anonymous poster hash: d6d72...3ab

Skrevet

hahahaha fantastisk!

Skrevet

# 6 var også meg, skulle ikke være anonym ;)

Noen av autokorrekturene er jo også hysteriske :D

Men den første med hårfjerningskremen var den beste! Sitter og ler fremdeles av den.

Takk, GeeGee :D

Skrevet

Haha, jeg ville dødd om jeg kom ut på kjøkkenet til det synet der :)

Skrevet

Eg lo høgt, men mannen lo høgare :D

Skrevet

Noen som skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg leste en kjempemorsom facebookstatus en pappa hadde skrivd om et tilfelle når han skiftet bleie på ungen sin? Jeg skulle gjerne lagt inn den her, for den lo jeg så jeg grein av selv flere ganger etter første gangen jeg leste den! Skal se om jeg finner den  :fnise:

Skrevet

Noen som skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg leste en kjempemorsom facebookstatus en pappa hadde skrivd om et tilfelle når han skiftet bleie på ungen sin? Jeg skulle gjerne lagt inn den her, for den lo jeg så jeg grein av selv flere ganger etter første gangen jeg leste den! Skal se om jeg finner den  :fnise:

https://www.facebook.com/birger.b.lunde/posts/10151663482886967

Her denne må dere lese.. Jeg ler så jeg griner hver gang!!

Skrevet

Har lest autocorrect-tråden mange ganger før, men jeg ler likevel så jeg rister og tvillingene inni magen blir regelrett sjøsyke. HILARIOUS!

Anonymous poster hash: 56a0d...f25
Skrevet

Jeg gråter!!!! :D herregud måtte kvele latteranfallene i puta for ikke å vekke babyen. :D

Anonymous poster hash: a52fe...4fe

Skrevet

Herlig! :D

Men stakkars mann. Han kan virkelig si..... den følelsen ;)

Skrevet

Herlig! :D

Men stakkars mann. Han kan virkelig si..... den følelsen ;)

Ja jeg lo godt første gang jeg leste den, veldig bra skrevet også!

Skrevet

Haha! FANTASTISK! Nå lo våde jeg og mannen godt! Og så vitti' han skriver! Tusen takk! :D

Skrevet

Haha! FANTASTISK! Nå lo våde jeg og mannen godt! Og så vitti' han skriver! Tusen takk! :D

Det er viktig å få seg en god latter innimellom!  :fnise:

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg kan oversette den for deg i morgen ;)

Skrevet

Dere er lite snille så sent på kvelden altså.. nå må jeg stå opp av senga fot å hente meg et nytt putetrekk! Men verd det var det, for jeg har ikke ledd slik på lenge!:P jeg er sikker på at tulla i magen er sjøsyk og mannen er godt rista, for slik kveling av latter tror jeg ikke jeg har vært borti før!:') fantastisk:-D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hei igjen!

Unnskyld, jeg glemte hele saken...men nå har jeg gjort et tappert forsøk på å oversette...;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Etter å ha blitt fortalt at mine dinglende (baller) så ut som en eldre rastafari, bestemte jeg meg for å hoppe i det og kjøpe noe av denne (Veet for menn), siden tidligere forsøk på å barbere meg bare hadde vært delvis suksessfulle og jeg nesten ødela ryggen ved å prøve å nå de mer vanskelige delene.

Siden jeg er litt av en romantiker tenkte jeg at jeg ville gjøre gjerningen på fruens fødselsdag, som en liten gave. Jeg bestilte det i god tid i forveien, og siden jeg jobber i Nordsjøen anså jeg meg selv som på et litt høyere nivå enn noen av karakterene som hadde skrevet anmeldelser tidligere, og feiet disse bort med at de var noen veike kontortyper... åh mine plagede brødre, hvor feil jeg tok.

Jeg ventet til min bedre halvdel hadde lagt seg i sengen og etter å ha gitt noen vage hint om en spesiell overraskelse, gikk jeg ned til badet. I starten gikk alt fint, og jeg tok på gelèen og sto der og ventet på at noe skulle skje. Jeg trengte ikke å vente lenge.

Først var det en forsiktig varme som i løpet av sekunder ble byttet ut med en intens brenning og en følelse jeg bare kan beskrive som å bli gitt et piggtråd-truserøsk av to mennesker med intensjoner om å treffe taket med hodet mitt. Religion har ikke stått så sterkt i livet mitt inntil denne kvelden, men plutselig ble jeg villig til å konvertere til hvilken religion som helst bare det stoppet den voldsomme brenningen rundt bæsjetunnelen og det som virket som ødeleggelsen av mine mannlige genitalier. Kjempende med ikke å bite gjennom underleppen min, prøvde jeg å vaske av gelèen i vasken og endte opp med å tette igjen avløpet med et teppe av hår. Gjennom en flod av tårer kavet jeg meg ut av badet og over gangen inn til kjøkkenet, på dette tidspunktet var ikke normal gange lenger mulig og jeg krøp de siste meterne til fryseren i håp om å finne noen form for kald befrielse der. Jeg røsket ut fryserskuffen og fant en boks iskrem, rev av lokket og plasserte den under meg. Lettelsen var fantastisk, men bare midlertidig, ettersom den smeltet ganske så kvikt og den brennende stikkingen snart returnerte. På grunn av iskremboksens form hadde jeg ikke klart å gi kaviarstjerna noen behandling og jeg famlet rundt i skuffen etter noe annet ettersom jeg var sikker på at synet mitt var på vei til å forsvinne ganske kjapt. Jeg fikk tak i en pose av det jeg senere fant ut var frosne rosenkål og rev den opp mens jeg prøvde å være så stille som mulig. Jeg tok en håndfull av dem og prøvde forgjeves å stappe noen mellom skinkene mine. Dette hjalp ikke ettersom noe av gelèen hadde funnet veien opp i chutney-kanalen og det føltes som et romskip fyrte av motorene bak meg.

Dette var sannsynligvis og forhåpentligvis den eneste gangen i mitt liv jeg kom til å ønske at det var en homo snømann i kjøkkenet, noe som burde gi deg et bilde av hvor lavt jeg var villig til å synke for å komme unna smerten. Den eneste løsningen mitt smertegale hode kunne komme på var å forsiktig dytte en av rosenkålene opp der hvor ingen grønnsaker hadde vært tidligere.

Beklageligvis, alarmert av de merkelige gryntene fra kjøkkenet, valgte min bedre halvdel på dette tidspunkt å komme og undersøke hva som foregikk og ble møtt av synet av meg, rumpa i været, jordbæriskrem dryppende fra bjellene mi og dyttende en rosenkål opp i arselet mens jeg klagende ytret ”åååh det føles godt”. Forståelig nok var dette et sjokk for henne og hun kom med et skrik, og siden jeg ikke hadde hørt henne komme forårsaket dette en ufrivillig spasme av sjokk i meg, hvilket resulterte i at rosenkålen ble fyrt av i ganske stor fart i hennes retning. Jeg kan forså at å få en rosenkål fjertet mot foten din klokken 23 på kvelden, sannsynligvis ikke var den spesielle overraskelsen hun forventet, og det å måtte forklare for barna neste dag hvorfor det var et rart hull i iskremen forbedret ikke akkurat min status...så for å summere: Veet fjerner hår, verdighet og selvrespekt... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...