Gå til innhold

Sikkert tidenes TEITESTE innlegg, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut i morgen. På byen... Og 8 mars er kvinnedagen...

Saken er at jeg har helt angst for terror... Beklager, men det er ikke tull...

Så plutselig for meg at en "kvinnehater" skulle komme inn å skyte, sprenge noe osv... Som en hevn...

Eller at det er noe religiøst... Straffe kvinner som drikker og kler seg utfordrende, på selve kvinnedagen...

Noen beroligende ord til en lettere hysterisk og frustrert dame som får panikkangst av å tenke på terror???

Anonymous poster hash: 79a8f...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg kanskje litt slem og gjør kanskje ting verre enn det er! Men du kan aldri vite om folk klikker og tar helt av... Men er nok liten sannsynlighet for at det skjer, og skjer det så er det skjedd og du kan ikke gjøre noe med det! Sånn er livet! 

Anonymous poster hash: 9ac00...49e
Gjest cd0da
Skrevet

Hvis du er så redd foreslår jeg at du er hjemme i morgen og går ut neste helg istedet. 

Og tror forresten ikke det er ekstra mye kvinnfolk ute på byen i morgen enn vanligvis så kvinnehatere hadse nok skutt og sprengt uansett hvilken dag :P

Skrevet

Du må i så fall ta et valg om å gjøre som du vil SELV om det alltid vil finnes trusler der ute.

Det er lov å bruke hodet (som å ikke drikke for mye, ikke være alene osv), men i teorien bor du i et fritt land med like rettigheter og skal ha lov til alt du vil (innenfor loven, selvsagt)

Ikke la noen true deg til underdanighet.

Kvinnerettigheter har ikke kommet gratis, folk har kjempet og stått imot vanvittig press for å gi deg dine rettigheter, så gå med hodet hevet og bruk din rettighet til å gjøre som vil :)

Anonymous poster hash: c3507...8c3

Skrevet

Hehe, jeg må nesten le litt av meg selv også...

Kom plutselig på det nå, for 10 min siden!! Har gledet meg til dette i nesten to uker.

Sliter med dette nåe jeg skal på kino med barna, tivoli og i amdre store forsamlinger, men presser meg ut i det... Måtte vare lufte hodet litt ;)

Hi

Anonymous poster hash: 79a8f...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...