Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 .... brunsnegle Gikk meg en tur i sted, og da oppdaget jeg årets første lille brunsnegle. Det var gruelig tidlig, vil tro det blir masse av dem i år da :/ Kan virkelig ikke fordra de krypa! Anonymous poster hash: a5314...b6e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Begyn med jernsulfat nå fra våren. Det er lettere å få tatt knekken på dem mens de er små enn når de får vokst seg store. Anonymous poster hash: 84910...04f
Gjest cd0da Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Ødelegger de vanlige hager? Vi har fått hage for første gang nå og jeg begynner med den i morgen. Den er overgrodd og mye må graves opp før vi skal så ny plen i mnd.skiftet april/mai. Vi skal kun ha gress og thuja rundt hagen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Begyn med jernsulfat nå fra våren. Det er lettere å få tatt knekken på dem mens de er små enn når de får vokst seg store. Anonymous poster hash: 84910...04f Heldigvis var det ganske langt unna der jeg bor, vet det er enorme mengder akkurat i det området. Litt mindre her, heldigvis Anonymous poster hash: a5314...b6e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Ødelegger de vanlige hager? Vi har fått hage for første gang nå og jeg begynner med den i morgen. Den er overgrodd og mye må graves opp før vi skal så ny plen i mnd.skiftet april/mai. Vi skal kun ha gress og thuja rundt hagen Hvis hagen er overgrodd er det godt dere får renset opp - de elsker slike overgrodde steder, og der yngler de i store mengder. Spiser blomster og er ekle å tråkke på. Ser du snegler når du begynner nå så følg nr 2 sitt råd Gratulerer med hus og hage Anonymous poster hash: a5314...b6e
Gjest cd0da Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Ødelegger de vanlige hager? Vi har fått hage for første gang nå og jeg begynner med den i morgen. Den er overgrodd og mye må graves opp før vi skal så ny plen i mnd.skiftet april/mai. Vi skal kun ha gress og thuja rundt hagen Hvis hagen er overgrodd er det godt dere får renset opp - de elsker slike overgrodde steder, og der yngler de i store mengder. Spiser blomster og er ekle å tråkke på. Ser du snegler når du begynner nå så følg nr 2 sitt råd Gratulerer med hus og hage Anonymous poster hash: a5314...b6e Blæh, fikk grøsninger nå! Håper ikke jeg finner noe styggedom når jeg begynner i morgen! Da får mannen jobben istedet!! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå