Gå til innhold

Samvær i sommerferien..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går mot den første sommeren som separerte og jeg har begynt å tenke på hva jeg skal foreslå til bf når det gjelder fordeling. Barnet er 4,5 år. Hun bor til vanlig med meg og er 7 netter i mnd hos bf. Han vil nok ha henne to uker i strekk, men jeg kjenner at det er altfor lenge borte fra meg. Hun er veldig knyttet til meg og det lengste hun har vært borte fra meg er 5 døgn. Kan jeg foreslå en og en uke? Hvor mange uker har han 'rett på' totalt?

Hvordan gjør dere det og hvor gammelt er barnet?

 

Anonymous poster hash: 0c96a...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vel rett på tre uker. Her hadde vi en uke fra 2-3 år. 2 uker fra 3-6 år. Og 3 uker fra 6 år.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

Skrevet

Han har vel rett på tre uker. Her hadde vi en uke fra 2-3 år. 2 uker fra 3-6 år. Og 3 uker fra 6 år.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

"Rett på"? Som forelder har man ikke rett på noe som helst. Man skal ta utgangspunkt i hva som er best for barnet, ikke foreldrene.

 

Anonymous poster hash: 1158e...169

Skrevet

Ja, det stemmer. Men far bryr seg ikke om barnets beste. Han er en voldelig psykopat som er under etterforskning. Men feriesamvær skal han vel ha. Og han har jo rett på det.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 0c96a...911

Skrevet

 

Han har vel rett på tre uker. Her hadde vi en uke fra 2-3 år. 2 uker fra 3-6 år. Og 3 uker fra 6 år.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

"Rett på"? Som forelder har man ikke rett på noe som helst. Man skal ta utgangspunkt i hva som er best for barnet, ikke foreldrene.

 

Anonymous poster hash: 1158e...169

jizzezz barnet har rett på samvær tre uker i sommerferien da. Regner med at h.i. er såpass oppegående at hun ikke må ha det inn med teskje. Alt barnet har rett på i forhold til samvær blir jo automatisk en rett for samværsforeldren.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

Skrevet

Når du vet at to uker i strekk er for lenge, så må du ikke fire på det!

En uke om gangen.

Skrevet

 

 

Han har vel rett på tre uker. Her hadde vi en uke fra 2-3 år. 2 uker fra 3-6 år. Og 3 uker fra 6 år.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

"Rett på"? Som forelder har man ikke rett på noe som helst. Man skal ta utgangspunkt i hva som er best for barnet, ikke foreldrene.

 

Anonymous poster hash: 1158e...169

jizzezz barnet har rett på samvær tre uker i sommerferien da. Regner med at h.i. er såpass oppegående at hun ikke må ha det inn med teskje. Alt barnet har rett på i forhold til samvær blir jo automatisk en rett for samværsforeldren.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

Barnet har heller ikke nødvendigvis "rett på" tre uker ferie med samværsforelder.

 

Anonymous poster hash: 1158e...169

Skrevet

Ja, det stemmer. Men far bryr seg ikke om barnets beste. Han er en voldelig psykopat som er under etterforskning. Men feriesamvær skal han vel ha. Og han har jo rett på det.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 0c96a...911

Hvis han er det du sier, så er det ditt ansvar som hovedforsørger å beskytte henne fra ham. Du kan faktisk få trøbbel med BV som lar henne få være med ham. Har han vært voldelig mot deg?

Skrevet

 

 

 

Han har vel rett på tre uker. Her hadde vi en uke fra 2-3 år. 2 uker fra 3-6 år. Og 3 uker fra 6 år.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

"Rett på"? Som forelder har man ikke rett på noe som helst. Man skal ta utgangspunkt i hva som er best for barnet, ikke foreldrene.

 

Anonymous poster hash: 1158e...169

jizzezz barnet har rett på samvær tre uker i sommerferien da. Regner med at h.i. er såpass oppegående at hun ikke må ha det inn med teskje. Alt barnet har rett på i forhold til samvær blir jo automatisk en rett for samværsforeldren.

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

Barnet har heller ikke nødvendigvis "rett på" tre uker ferie med samværsforelder.

 

Anonymous poster hash: 1158e...169

det er det som går under vanlig samvær. Grunner til at det ikke skal gjennomføres er barnets alder, hvor trygg barnet er på far osv.

 

 

 

Anonymous poster hash: a04ad...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...