Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Vi spiser kyllingsalat, og skal sette på en film... Anonymous poster hash: d2eff...d05
*Miss Marple* Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Jeg spiser chips og ser TV/surfer på nett og aner ikke hva mannen gjør siden han er langt, langt borte
MammantilNurket Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Vi har spist hjemmelaget pizza og tatt en øl til. Nå ser jeg på TV og er på DiB. Kjæresten holder på med et eller annet nede ... mistenker at han mopper gulvet (!).
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Medisinerer bihulebetennelser med vin og sjokolade, ser på house og skal legge oss snart. Anonymous poster hash: 8cba3...22d
Gjest Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Pakker ned det vi skal ha med i flyttelasset i morgen Endelig... etter 3 ukers intens oppussing! Wee.. Og slafser i oss en kebabrull fra gatekjøknet.
Julie (: Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Henger over hver vår spybøtte og ser litt MGP innimellom. Droppet middagen og sitter med hvert vårt glass med GEM (saltløsning fra apoteket). Ikke helt drømmekvelden, altså...
Mamalarma Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Gubben er på guttetur til i morgen. Guttungen sover. Koser meg med litt chips, sjokolade og pepsi max.
Pretty woman Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Koser oss med litt øl, vin og nøtter. Ser på norske talenter Etterpå er det brus, litt mer snop og serien "Krigens unge hjerter".... så er det sengen.
lilyblue Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Vi skal snart spise vegetarpizza og drikke rødvin til Skavlan
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Ser en film. Spiser en minesteonesuppe. Drikker hver vårt glass vin. Anonymous poster hash: 68638...4ee
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Jeg er skikkelig klein, så jeg ligger under dyna på sofaen.. Han spiller data med en kompis.. Er ikke så mye til selskap, ikke orker jeg noe, og har ikke stemme. Legger meg etter Nytt på Nytt. Anonymous poster hash: 91f54...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Jeg venter på at mannen skal komme hjem, har spist kjeks og drikker Pepsi Max Anonymous poster hash: c45fb...f66
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Har spist moussaka med guttaboys, nå er det sofa, bringebærsaft og gullrekka.
♥ anonym♥ Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Vi skulle se på film, men han sovnet for ett par timer siden på sofaen, og siden jeg egentli følte mer for å surfe så vekker jeg han ikke. :-)
Light of my life Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Har akkurat landet på sofaen. Skal se på Vikings og spise litt godis. Vi hadde vegetartaco til middag tidligere. Jeg er gravid så drikker vann og solo, mulig mannen tar seg ett glass vin etterhvert.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Jeg ser på opptak på DVRen. Nå er det sykehuset. Har spist kvelds og leser på nett og er på dib. Travelt Mannen er vel i skogen og nikoser seg med den nye maskinen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Vi tok et par øl og middag ute rett etter jobb. Nå har bi litt snacks og en øl til (slapp av vi har ikke barn!) og synger karaoke fra sofaen. 😃 Anonymous poster hash: 112eb...274
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Ser på serier som vi følger med på, som vi har lasta ned og spiser god mat og godteri... Slapper av i sofaen.
Gjest Husfrua Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Spiser kebab, ser på Norske talenter og er innom mobilen å spiller litt Hay Day innimellom😊
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Først hadde vi sex, så spiste vi sushi, og etterpå spiste vi litt sjokolade mens vi så på nytt på nytt. Elsker fredager! Anonymous poster hash: 87c58...229
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #21 Skrevet 7. mars 2014 Vi har sett på TV og sittet med pcen på fanget.. Nå har han lagt seg... Anonymous poster hash: bc5c5...323
MrsMilla Skrevet 7. mars 2014 #22 Skrevet 7. mars 2014 Nå sitter vi på hver vår pc og slapper litt av med Skavlan skravlende et par meter unna pr skjerm. På vår midlertidige stue, 6 kvm, en del av et soverom nå brukt til lager for et par ukers tid. Jeg henger her, han jobber med noe teknisk på mac`en. Har nettopp bestilt noen ekstra skap til kjøkkenet på nett, etter en Ikeatur med småguttene. Fredagskosen blir i dag brødskiver med brunost ( auau kjempeusunt hahaha) da ingen har lyst til å gå inn på kjøkkenet spesielt (dekket med plast og finstøv i selskap med hele stua - typisk resultat av midt-i-oppussing/påbygging). Størstejenta er på overnatting, og minstejenta i magen sparker som en villmann. Tipper vi slenger på en film nå og tar kvelden med en kopp te om vi kan finne vannkokeren og kanskje lete opp noen teposer. oooo som jeg gleder meg til sommeren, vin på terrassen, kjærestemiddager laget sammen på kjøkkenet, solnedganger og nesten helt ny og mye større leilighet! Og kanskje nattevåk, hyling og brystbetennelser....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #23 Skrevet 7. mars 2014 Startet kvelden med deilig etterlengtet sex, har ikke sett ham på en uke ungene ble stuet vekk på datarommet med YouTube & chips Resten av kvelden har vi vært veldig familievennlige med biff middag & norske talenter. Kjempekoselig Anonymous poster hash: dc1d8...4e2
Gjest cd0da Skrevet 7. mars 2014 #24 Skrevet 7. mars 2014 Jeg slapper av på sofaen og koser meg mens mannen løper rundt å gjør husarbeid Han kommer til å behandle meg som en dronning en periode fremover for jeg sa nettopp ja til at han kunne få kjøpe to nye våpen han har fått innvilga istedet for bare et av de
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #25 Skrevet 7. mars 2014 Akkurat kommet ut av badstua og boblebad. Skal steke litt marinert kylling, spinat og pasta som jeg klargjorde tidligere ikveld. Nyter vin og hverandre:) Anonymous poster hash: 8a188...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå