Gå til innhold

Jeg er så lei


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå 2 jenter og "alle" maser om jeg ikke savner å ha en liten gutt. At jeg burde få en til og håpe på en gutt. Herlighet, er ikke jenter bra nok? Jeg er kjempe glad i jentene mine. Om jeg vil ha en til vet jeg ikke enda.

 

Anonymous poster hash: 1b82a...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at dette er et utbredt problem for folk med to barn av samme kjønn. Hadde du hatt to gutter hadde folk spurt om du ikke ønsker deg en jente.

 

Er det så nøye da? Folk er i hovedsak teite. Så lenge du er fornøyd så er det da bare å drite i hva andre sier.

 

Anonymous poster hash: 489aa...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...