Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Har nå 2 jenter og "alle" maser om jeg ikke savner å ha en liten gutt. At jeg burde få en til og håpe på en gutt. Herlighet, er ikke jenter bra nok? Jeg er kjempe glad i jentene mine. Om jeg vil ha en til vet jeg ikke enda. Anonymous poster hash: 1b82a...b79
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Ser ut til at dette er et utbredt problem for folk med to barn av samme kjønn. Hadde du hatt to gutter hadde folk spurt om du ikke ønsker deg en jente. Er det så nøye da? Folk er i hovedsak teite. Så lenge du er fornøyd så er det da bare å drite i hva andre sier. Anonymous poster hash: 489aa...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå