Gå til innhold

Brudekjole fra internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har kjøpt sin brudekjole på nett?  Hvilken butikk vil dere anbefale i så fall?

Takk for all hjelp! :)

Anonymous poster hash: 9bc65...d9f
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøpt på jkdress.com :) superfornøyd!

Skrevet

Takk for svar Sekretøsa!

Jeg synes at jjshouse sin side ser så bra ut, den er veldig oversiktelig og lett å skjønne, men det var litt verre med jkdress.. Har ikke lyst til å bli skuffet ;)  Ble din kjole sydd etter dine mål?  

Hi 

Anonymous poster hash: 9bc65...d9f
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar Sekretøsa!Jeg synes at jjshouse sin side ser så bra ut, den er veldig oversiktelig og lett å skjønne, men det var litt verre med jkdress.. Har ikke lyst til å bli skuffet ;)  Ble din kjole sydd etter dine mål?  Hi  Anonymous poster hash: 9bc65...d9f

Ja den er kanskje litt rotete? ja! ble sydd etter mine mål (og jeg er ikke noe standard 38 for å si det sånn....) Satt som et skudd og trengte ikke justere noe :)

Jjshouse er mye samme opplegget så er nok ikke verre derifra uten at jeg har prøvd

Skrevet

Kjøpte ei kjole for 10 år siden, lagt ned den nettbutikken nå. Men jeg prøvde den i en butikk og kjøpte den på nett. Betalte under halve prise av butikkprisen og solgte den igjen for samme sum. Gratis kjole ;) Ja, jeg beholder ikke slikt, det er bare en ting!

Anonymous poster hash: 787b0...f3e

Skrevet

Jeg turte ikke å kjøpe min på nettet, men har hørt om veldig mange som har gjort det og er fornøyde.

Har også hørt om de som ble skuffet, men det er ferre av de.

Jeg kjøpte brudepikekjole til datteren min på jjshouse. Tenkte jeg skulle spare penger;) men denendte opp med å koste litt mer enn brudepikekjoler i brudesalongene;)

Men kjolen var kjempe fin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...