Gå til innhold

4 år, 14 kg og 98 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?

Anonymous poster hash: 0da41...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente forresten

Skrevet

Ja. Gutten min på 4,5 veier 4 kg mer..

Anonymous poster hash: 11dba...dd2
Skrevet

Litt tynn eller?

Har ei på 3 år og 3 mnd, 17 kg og samme høyde som din.

Anonymous poster hash: d9f94...329
Skrevet

Høres liten ut, men ikke unormalt liten.

Anonymous poster hash: 67c5f...59f
Skrevet

Barn er forskjellige- så lenge ungen er frisk er det vel ikke noe problem. 

Mi er straks 5, og er 104cm og 14 kg. Lita og sped, men helt frisk og rask. Spiser greit og er veldig aktiv, og hverken lege eller helsesøster sier noe som helst på det. :)

Skrevet

At det er store forskjeller, er helt sikkert. Her har vi en 3-åring og en 5-åring som er nesten like høye, og eldste veier kun 1 kg mer enn minste;)

Skrevet

Min blir 5 nå straks og er 17kg og rundt 110 høy. Lillesøstra på 18 mnd er 93 høy og 12 kg. Men vesla er stor og tar godt igjen storesøstra:p

Anonymous poster hash: aad9d...0c9

Skrevet

Hun er frisk og rask, masse energi 😊har alltid vært bekymret for hun har vært så

Liten

Skrevet

Min er 98 og 15 kg, har aldri sett på henne som liten... 4 år og 4 mnd.

Anonymous poster hash: 46f06...798

Skrevet

Min på snart 2 er akkurat like stor..

Anonymous poster hash: 73faf...bbc

Skrevet

Barn er så forskjellig. Tror det er liten vits å sammenligne. Ungen er nok frisk og rask og da er det ikke noe problem. Hørt diktet om mauren?

Uansett. Ungen min er stor for alderen. 2,5 år. 104 cm og 13 kg. Men hun er helt perfekt og feiler ingen verdens ting, så jeg gidder ikke kaste bort en kalori på å sammenligne henne med andre.

Anonymous poster hash: 42b2a...8fc

Skrevet

Det er normalt. Ca 25-percentilen dersom det er en jente.

Anonymous poster hash: d5479...48e
Skrevet

Jeg har en veldig aktiv gutt på 3,5 år. Han er 102 cm høy og veier ca. 14,5 kg. Han er slank, men ikke for tynn. Barn er like forskjellige som oss voksne. Noen kler 65kg som 1,65 høy og andre gjør ikke det.

Anonymous poster hash: 86c2e...269
Skrevet

Syns det hørtes lite ut jeg. Men jeg har en diger "tenåring". 4 1/2 år, 118 cm høy og 22 kg. Og riktignok gutt.

Anonymous poster hash: f0c6c...91f
Skrevet

Min gutt er 2 år, 97cm høy og nesten 14kg

Anonymous poster hash: c9fc4...177

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min yngste kommer nok til å ta igjen broren på et tidspunkt, og han er 6 år eldre! Så lenge hun følger sin egen kurve er alt flott :-)

Skrevet

Høres ut som min gutt. 4.5 og rett under 14 kg. Tror han har bikket 100 cm nå. Har alltid vært liten og sped. De kommer i forskjellige størrelser:)

Anonymous poster hash: 877b9...1b2

Skrevet

Gutten min er bare 2 år å han er også 14 kg,så syns barnet ditt veier lite.

Anonymous poster hash: 1fe3c...5b2
Skrevet

Min gutt på 2 1/2 år veier 13 kg og er 98 cm... Han er lang for alderen får jeg høre.

Skrevet

Hun er da hverken tynn eller veier for lite. Hun er akkurat passe med tanke på vekt i forhold til høyde.

Skrevet

Blir 4 år om 1 måned. Hun veier 14,5 kg og er 100 cm høy. Lang og tynn, og spiser som ei mus. Men hun er ei glad jente, sprudlende og sprer mye glede. Noen barn er store, mens andre er små. Viktigste er at allmenntilstand er bra, og at de klarer å følge hverdagen uten å bli utslitt ;-)

Skrevet

Min sønn på 4,5 år er 14 kg og 99 cm. Men er innenfor normalen ifølge percentil skjemaet på helsestasjonen.

Anonymous poster hash: 29270...48c

Skrevet

Like stor som min sønn da han var 2.5 år. Men han var lang. Min datter blir nok ikke så mye høyere enn det når hun er 4 år. :) Barn er forskjellige.

Anonymous poster hash: ec7e5...f74
Skrevet

Tynn og lav. mine tvilinger gutt og jente 3,5 år er gutten er 115 cm,mens jenta er 104,begge veier rundt 17kg.

Anonymous poster hash: 353ed...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...