LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 - nemlig tisseladden sin! Holdt på å le meg halvt ihjel der han satt på stellebordet og så på seg selv i speilet. Plutselig oppdaget han denne greia mellom beina sine, og peila seg liksom inn. Myste, stirra lenge, så forundra opp på meg, kikka ned igjen, for så å peke og begynne å prikke på den med fingeren. Type finmotorikk, liksom. Så dyttet, fiklet og droooooo han i den som bare det. For så å se på meg igjen, som liksom for å spørre hva i all verden dette var. Når jeg tok på bleia igjen ble han svært forfjamsa og begynte å lete etter denne nye, spennende saken. Lurte visst fælt på hvor den ble av hen. Jaja. De begynner tidlig, disse mannfolka!
frk Nilsen Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Har to gutter, og det er like gøy om du er 0, 3 eller 6 år Noe sier meg at det er en livslang facinasjon
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2014 Har to gutter, og det er like gøy om du er 0, 3 eller 6 år Noe sier meg at det er en livslang facinasjon De begynner allerede i fosterlivet! Lillemann lå og fikla med snabben ved ultralyd i uke 14, og da sa spesialisten som tok den at hun var riiiiimelig sikker på at det var en gutt. For i 90% av tilfellene der de "lekte" med det de har mellom beina, så viste det seg at det var gutter det var snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå