Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Fullt av politi og ambulanser:( Anonymous poster hash: e228e...1b2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Fullt av politi og ambulanser:( Anonymous poster hash: e228e...1b2 Uff da...hvor da? Anonymous poster hash: 5e79d...9fc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Ved Nordbytjernet:( Anonymous poster hash: e228e...1b2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Ved Nordbytjernet:( Anonymous poster hash: e228e...1b2 Å nei, nede ved selve vannet altså? Anonymous poster hash: 5e79d...9fc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Nei, på veien... Anonymous poster hash: e228e...1b2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Nei, på veien... Anonymous poster hash: e228e...1b2 Håper det går bra uansett hva det er som har skjedd:-( Jeg ser ingenting på hverken rb eller eub.. Uff, kjenner jeg blir nervøs. Har nær familie rett i nærheten, gode venner også. Er sikkert ikke de, men man lurer jo alltid. Anonymous poster hash: 5e79d...9fc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Trafikkulykke uten personskader Anonymous poster hash: 3082d...949
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Trafikkulykke uten personskader Anonymous poster hash: 3082d...949 Det var da enda godt:-) Anonymous poster hash: 5e79d...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå