Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Mot to tidligere samboere? Jeg har blitt advart av disse damene, men tenker gi ham en sjans.. Anonymous poster hash: 8c41d...b9d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Nei. Ett tilfelle en gang KANSKJE. Men flere ganger mot forskjellige damer. De anmeldte sikkert ikke etter første gang. Nei. Håper egentlig du er ett troll. Så dum er man vel ikke? Anonymous poster hash: e5e40...128
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Håper ikke du har barn eller planlegger å få det. Spesielt ikke med han. Du virker å ha utrolig dårlig dømmekraft, spar deg selv og uskyldige oppi dette for fremtidig ulykke! Anonymous poster hash: 8da19...ace
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 HELL NO!!!!! løp så fort beina kan bære deg! Anonymous poster hash: cde4d...562
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Nei, det er ikke trolleri. Min venninne sin eks er en voldelig mann som er anmeldt for det samme to ganger. Den nye damen er advart , men velger å bli for å se selv. Det rare er at hun jobber innenfor psykisk helse.. Jeg synes jo det hele er rart, men det viser jo hvor lett noen blir lurt inn i det av mannen. hi Anonymous poster hash: 8c41d...b9d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Nå må du bestemme deg. Er det du eller en annen dette handler om? Anonymous poster hash: 06b58...f46
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Hadde det vært én glipp for leenge siden.. kaaanskje. Men 2 siste samboere? er du gal?? Anonymous poster hash: 6c745...756
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Da måtte han gått i terapi og fått behandling for å kontrollere sinnet sitt. Er vokst opp med en voldelig far og det har satt sine grusomme minner. Anonymous poster hash: aa4bc...4ee
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Nei, det er ikke trolleri. Min venninne sin eks er en voldelig mann som er anmeldt for det samme to ganger. Den nye damen er advart , men velger å bli for å se selv. Det rare er at hun jobber innenfor psykisk helse.. Jeg synes jo det hele er rart, men det viser jo hvor lett noen blir lurt inn i det av mannen. hi Anonymous poster hash: 8c41d...b9d Du sier først du vil gi han en sjanse men så er det en annen det dreier seg om? Anonymous poster hash: e5e40...128
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Nei, blir man sammen med en som sannsynligvis har drevet med vold i nære relasjoner så har man dårlig dømmekraft. Anonymous poster hash: cc764...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå