Gå til innhold

fikk grisevond massasje idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en profesjonell massør idag for å løse opp i noen vonde korsrygg smerter. Jeg lå i 45 min mens han torturerte meg. D var så forj..... vondt!!! D var rett før tårene kom. Han vet nok hva han gjør.. men d var så infernalsk vondt! Nå ser d ut som jeg har fått skambank der bak :/ blå og gul er jeg.

Noen så har gjort lignende, og som har erfart at problemområdet ble bedre etterhvert?

Anonymous poster hash: e3cfd...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når a kjører albuen godt nedi lårmusklene mine skal jeg love deg tårene spruter.

Skrevet

Da fysio masserte meg første gang var det så vondt at fyttigrisen, men smertene jeg fikk etter og hadde i en uke etter (sammen med gedigene blåmerker) var 10 ganger værre.

For hver behandling gjorde det mindre og mindre vondt og etter tredje behandling var det vondt på en god måte og deilig etterpå.

Skrevet

Oh yes!

Jeg går til en kvinnelig sadistisk naprapat.

Hun er ekstremt hard i klypa. Presser på de aller ømmeste punktene. Noen ganger er det sånn at tårene omtrent spruter!

Men jeg biter tenna sammen, for jeg har oppdaget at det er denne røffe behandlingen som hjelper best på meg! Pusing hjelper ikke.

Så jeg må si jeg setter pris på min lille søte sadist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...