Gå til innhold

Sengeleie i graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer fra KK, Bergen, og om de praktiserer sengeleie ved ulike svangerskapstilstander som feks tidlig vannavgang, livmorhalssvikt osv?

Har tidligere et komplisert svangerskap bak meg med blødninger og kort livmorhals, og skal denne gangen føde i Bergen (pga flytting).

Anonymous poster hash: e6a19...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ringer du ikke og spør?

Anonymous poster hash: c7b53...f0b

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke og spør?Anonymous poster hash: c7b53...f0b

Hvem skal jeg ringe og hva skal jeg spørre vedkommende om? Jeg spør etter erfaringer fra andre som har vært fulgt opp på KK.

Sånne svar som det du presterer er ikke fruktbare.

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer fra KK, Bergen, og om de praktiserer sengeleie ved ulike svangerskapstilstander som feks tidlig vannavgang, livmorhalssvikt osv?

Har ikke erfaring på dette området, men de har en observasjonspost for gravide så det praktiserer de sikkert sengeleie når det er nødvendig

Har tidligere et komplisert svangerskap bak meg med blødninger og kort livmorhals, og skal denne gangen føde i Bergen (pga flytting).

Anonymous poster hash: 9906c...b14

Skrevet

Har ikke erfaring på dette området, men de har en observasjonspost for gravide så det praktiserer de sikkert sengeleie når det er nødvendig

Var ikke meningen at svaret skulle komme midt innimellom her :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...