Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Tror ikke andre ville trodd at jeg er ensom. Jeg har venner, men føler ikke jeg bare kan ringe å invitere på kaffe spontant foreksempel. Kjenner at jeg føler meg ensom til tider. Andre som har det slik? Anonymous poster hash: 161ba...e40
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Ja føler det samme! Har egentlig mange venner, men ingen nære... Anonymous poster hash: d7b59...ec6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Jeg også! Er kjempesosial, men ikke gøy å sitte hjemme pga barnløse venner tror jeg ikke kan gå ut bare fordi jeg har barn. Anonymous poster hash: 42eef...68d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Samme her.. Anonymous poster hash: ce2af...40c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Tror ikke andre ville trodd at jeg er ensom. Jeg har venner, men føler ikke jeg bare kan ringe å invitere på kaffe spontant foreksempel. Kjenner at jeg føler meg ensom til tider. Andre som har det slik? Anonymous poster hash: 161ba...e40 Hvorfor føler du ikke at du kan invitere spontant egentlig? Anonymous poster hash: 3f869...46b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Jeg inviterer, men tror det er det med nære venner kanskje. Så føler jeg meg av og til litt masete selv om ingen har gitt noe uttrykk for at jeg er det da. Anonymous poster hash: 161ba...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå