Gå til innhold

Arbeidshelg- natt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det? Hvordan sover dere?

Anonymous poster hash: 7538c...663

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å sove litt før første natta, starter på jobb 22.30. Sover fra ca 19.00 til 21.00 om jeg får det til. Så legger jeg meg 08.30 når jeg kommer hjem og sover til ca 14.00-15.00. Kunne nok sovet til 18.00 om jeg hadde klart, men samvittigheten ovenfor mannen og barna tar over. 

Anonymous poster hash: fe269...7d5
Skrevet

Jeg sover ikke før første natt. Arbeidstid fra 22 til 08. Er ikke trøtt med en gang jeg er hjemme så da spiser jeg frokost med barna mens mannen får sove litt til.

Sover fra 10 til 15-16. Sover godt.

Etter natt 2 sover jeg fra 9 til 15-16. Etter siste og 3. natta sover jeg bare et par timer, men legger meg gjerne i 19-20 tida og sover rundt. Da er jeg i normal rytme med en gang dagen etter.

Anonymous poster hash: 0e328...c05

Skrevet

Sover fra 08.30-09 til 12-22.30 mellom vaktene. Hater det, men det går ikke an å sove lengre:-( superslitsomt. Heldigvis har jeg en kollega som mer enn gjerne tar nettene mine:-)

Anonymous poster hash: 5d648...4ec

Skrevet

Mente selvsagt 12-12.30 ;-)

Anonymous poster hash: 5d648...4ec

Skrevet

Jeg sover på jobb😊 Hvilende nattevakt 👍

Skrevet

Jeg legger meg med en gang jeg kommer hjem, 08.30. Varierer veldig hvor lenge jeg sover, men sjelden lenger enn til 14. Må få litt ut av helgen med de andre....

Sover aldri før jeg skal på. Har nattevaktshelg nå:)

Anonymous poster hash: 5aea3...54a
Skrevet

Jeg sover på jobb😊 Hvilende nattevakt 👍

Hva tkener du i timen hvis su sover hele natten, Vurdere å skifte jobb da jeg er drittlei av å jobbe helg på natten?
Skrevet

Får bare betalt 2 timer mellom midnatt og seks. Nattevakten går fra 21.45-0800, og da får jeg betalt for 6,25 t. Pluss tillegg. Jeg har ca 197 i timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...