Gå til innhold

Noen helsefagarbeidere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tjener dere i året? 

Anonymous poster hash: f519d...1c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvor mange ekstravakter jeg får, om jeg jobber mye dag, kveld eller natt.

Utebetalt fra 13 000 til 24 000 i mnd.

Aner aldri fra mnd til mnd.

Anonymous poster hash: 2d8a4...013

Skrevet

Jeg har full ansiennitet og jobber 75 % natt.Har en brutto på ca 30000 pr mnd.Så kommer helligdagstilleggene tillegg noen mnd i året, så i år vil jeg lande på ca 400000.

Anonymous poster hash: 47307...b0d

Skrevet

Jeg har full ansiennitet og jobber 75 % natt.Har en brutto på ca 30000 pr mnd.Så kommer helligdagstilleggene tillegg noen mnd i året, så i år vil jeg lande på ca 400000.

Hvorfor tjener en helsefagarbeider mer enn en sykepleier med full ansiennitet?  Misforstå meg rett, men jeg synes da at man skal få betalt etter utdanning og det ansvaret man har. 

Anonymous poster hash: 1d840...e94

Skrevet

Jeg vet ikke hva sykepleier har. Jeg har 197 kr timen pluss tillegg. Blir mye tillegg når jeg kun jobber natt.Og i år har jeg jobbing på omtrent alt av helligdager.

Skrevet

En Spl med full ans. ville tjent mere enn det i 75% nattstilling.

Anonymous poster hash: 66513...d97

Skrevet

Med 8 års ansiennitet og med nattstilling på 65% hadde jeg som sykepleier 403.000 i året.

Anonymous poster hash: 615ec...fc9

Skrevet

Med 8 års ansiennitet og med nattstilling på 65% hadde jeg som sykepleier 403.000 i året.

Anonymous poster hash: 615ec...fc9

Og det var i kommune eller stat? Jeg jobber like mye, men tjener 50 000 mindre. Full ansiennitet i staten. 

Anonymous poster hash: 1d840...e94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...