Gå til innhold

er dette omgangssyken ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

søndag natt fikk jeg litt vondt i magen, og kastet voldsomt opp etter en times tid. Gikk på do en gang med løs mage.

Fra da og helt frem til nå har jeg ikke klart å spise/drikke noe særlig uten å få kvalme, bobling og sår og vond mage. I morges tok jeg en halv skive med smør, og en halv kopp kaffi. Det funket IKKE. I trodde jeg at jeg var tålig bra, og drakk et glass smoothie. Etter en times ble ble jeg ufattelig kvalm, og dette vedvarte i timesvis.

Jeg må drikke et par små slurker av gangen, med en halv times mellomrom for ikke å få vondt. Mat tåler magen bare bittesmå biter av. Hva er dette ??? Og hvorfor i huleste går det ikke over ??

Anonymous poster hash: 7637c...47c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har gått på omgang i min familie de siste to ukene, og nå er det min tur. Det har tatt tid med mine barn- opptil en uke før de spiste litt igjen. I dag lever jeg på Pepsimax .....

Anonymous poster hash: e4a42...fc8

Skrevet

uæ, det er jo ekstra ille når det er ungene. stakkars, de må ha vært veldig slappe:/

jeg går rundt som en sløv skygge av meg selv, kjenner meg dum som et brød, haha:/ hjernen funker IKKE bra på så lite næring, altså!!

klarer du å få i deg noe som ikke gir symptomer ?

Skrevet

Ja, de har virkelig vært slappe og jeg ser det har tappet spesielt minste på tre mye krefter. Me han er på gang igjen nå etter en uke. Ungene klarte heldigvis å drikke mye. Det ble lite mat, kanskje en bit av skiven/knekkebrødet. Det som de klarte litt av var smoothie, det kan du kanskje prøve å lage deg? Jeg har ikke spist hele dagen i dag, ble syk i natt. Så i morgen får jeg bestille smoothie av mann og barn;)

Skrevet

Så nå du hadde prøvd smoothie;) Får ta tiden til hjelp da, eventuelt spise salte kjeks....

Skrevet

God bedring forresten!

Skrevet

Det var jo vanvittig godt med smoothie etter så mange dager på minimalt med føde, og jeg stappet den med både avocado, chifrø, kokosmelk, banan og bær, haha, så det var kanskje der jeg tabbet mer;-) Jeg ble i alle fall dødsenskvalm.

god bedring til deg også! :-) Det er vanvittig kjipt å være så slakk i formen når man har barn å passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...