Gå til innhold

Hvis mannen din ser deg gråte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør han hva som er galt da? eller driter han i det?



Anonymous poster hash: f7792...282
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør selvfølgelig om hva som er galt!

 

Ikke mye til forhold dersom man ikke bryr seg om hverandre..

Skrevet

Jeg er singel nå, men de jeg har vært i forhold med tidligere har alltid spurt, kommet bort til meg og holdt rundt meg.

 

En mann som ikke bryr seg hvis partneren gråter er i mine øyne ikke en mann.



Anonymous poster hash: 95406...b9b
Skrevet

Han blir vettskremt, og spør hva i all verden det er som har hendt........jeg er verken lettrørt eller lettskremt så de gangene han har sett meg gråte har det vært noe veldig alvorlig fatt.

Skrevet

Driter ofte i det. Men jeg gråter ganske ofte og da.



Anonymous poster hash: b6003...e8d
Skrevet

Det vet jeg ikke, for jeg gråter aldri.

 

Anonymous poster hash: dd872...7fb

Gjest meg&mini
Skrevet

Spør selvfølgelig om hva som er galt!

 

Ikke mye til forhold dersom man ikke bryr seg om hverandre..

Enig!

Min spør alltid:)

Skrevet

da får jeg en stoor klem, så sier han "stakkar lille gumman! kan jeg hjelpe deg med noe?" (han er svensk) & veldig stor & klønete fyr når det kommer til trøst & sånn men jeg setter utrolig pris på det uansett :)



Anonymous poster hash: 0e434...a7e
Skrevet

Hvis vi ser noe trist på tv'n så ler han av meg. Han synes jeg er litt søt som kan da til tårene av å se dyr bli født:) ellers så gråter jeg sjelden. Var litt hormonell og sliten da nr 2 kom så tårene satt løst. Hormonelle meg sprang da oppå loftet og gråt mine tårer. og han kom etterpå og lurte hva i all verden som sto på. Fikk ikke noe kos nei heller en litt oppgitt samboer som ikke helt forsto hva som hva problemet bestandig...

 

Anonymous poster hash: 9b2fa...fcb

Skrevet

Trøster alltid. Samme hvor teit grunnen er for at jeg griner. Hadde blitt kjempesint om han ikke brydde seg. Hadde ikke giddet å være sammen med en mann som ikke brydde seg nok om meg til å spørre hva det er og trøste når jeg gråter.

Skrevet

Setter seg alltid ned og holder rundt meg og spør hva som er i veien. Og han har en fantastisk evne til å støtte og skjønne hvorfor jeg gråter...så jeg føler meg aldri "dum" ved å vise følelser rundt han...

Skrevet

Spør irritert: Hva griner du for?

 

Jeg gråter maks 1-2 ganger i året.

 

Anonymous poster hash: b32f7...85b

Skrevet

Eksen spurte irritert hva jeg gråt for NÅ da? Og så fikk jeg beskjed om å ikke synes synd i meg selv og bite tennene sammen. Ingen empati med andre ord.

 

Anonymous poster hash: 26f40...cb0

Skrevet

Om jeg gråter fordi jeg er hormolell og rørt av noe smiler han, om jeg er sliten og mye styr viser han medfølelse og stryker meg på ryggen. Og om det har vært mye nattevåk, ekstra mye for meg og alt bare kaos, kjøper han kanskje ynglingsisen min, et blad eller blomster (han kjøper aldri blomster til vanlig) gode gamle bautaen min. :)

 

Anonymous poster hash: 28e5f...ef4

Skrevet

Det kommer an på...

Om han kommer inn i et rom og jeg gråter, kommer han trøstende bort til meg og spør hva det gjelder.

Men om vi ser på tv og jeg begynner "å tute", ler han ;) Men det skal sies at jeg kan grine av reklamesnutter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...