Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Spør han hva som er galt da? eller driter han i det? Anonymous poster hash: f7792...282
Tieran Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Spør selvfølgelig om hva som er galt! Ikke mye til forhold dersom man ikke bryr seg om hverandre..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Jeg er singel nå, men de jeg har vært i forhold med tidligere har alltid spurt, kommet bort til meg og holdt rundt meg. En mann som ikke bryr seg hvis partneren gråter er i mine øyne ikke en mann. Anonymous poster hash: 95406...b9b
Salomine Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Han blir vettskremt, og spør hva i all verden det er som har hendt........jeg er verken lettrørt eller lettskremt så de gangene han har sett meg gråte har det vært noe veldig alvorlig fatt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Driter ofte i det. Men jeg gråter ganske ofte og da. Anonymous poster hash: b6003...e8d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Det vet jeg ikke, for jeg gråter aldri. Anonymous poster hash: dd872...7fb
Gjest meg&mini Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Spør selvfølgelig om hva som er galt! Ikke mye til forhold dersom man ikke bryr seg om hverandre.. Enig! Min spør alltid:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 da får jeg en stoor klem, så sier han "stakkar lille gumman! kan jeg hjelpe deg med noe?" (han er svensk) & veldig stor & klønete fyr når det kommer til trøst & sånn men jeg setter utrolig pris på det uansett Anonymous poster hash: 0e434...a7e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Hvis vi ser noe trist på tv'n så ler han av meg. Han synes jeg er litt søt som kan da til tårene av å se dyr bli født:) ellers så gråter jeg sjelden. Var litt hormonell og sliten da nr 2 kom så tårene satt løst. Hormonelle meg sprang da oppå loftet og gråt mine tårer. og han kom etterpå og lurte hva i all verden som sto på. Fikk ikke noe kos nei heller en litt oppgitt samboer som ikke helt forsto hva som hva problemet bestandig... Anonymous poster hash: 9b2fa...fcb
Sokkedyret Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Trøster alltid. Samme hvor teit grunnen er for at jeg griner. Hadde blitt kjempesint om han ikke brydde seg. Hadde ikke giddet å være sammen med en mann som ikke brydde seg nok om meg til å spørre hva det er og trøste når jeg gråter.
Gemini77 Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Setter seg alltid ned og holder rundt meg og spør hva som er i veien. Og han har en fantastisk evne til å støtte og skjønne hvorfor jeg gråter...så jeg føler meg aldri "dum" ved å vise følelser rundt han...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Spør irritert: Hva griner du for? Jeg gråter maks 1-2 ganger i året. Anonymous poster hash: b32f7...85b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Eksen spurte irritert hva jeg gråt for NÅ da? Og så fikk jeg beskjed om å ikke synes synd i meg selv og bite tennene sammen. Ingen empati med andre ord. Anonymous poster hash: 26f40...cb0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Om jeg gråter fordi jeg er hormolell og rørt av noe smiler han, om jeg er sliten og mye styr viser han medfølelse og stryker meg på ryggen. Og om det har vært mye nattevåk, ekstra mye for meg og alt bare kaos, kjøper han kanskje ynglingsisen min, et blad eller blomster (han kjøper aldri blomster til vanlig) gode gamle bautaen min. Anonymous poster hash: 28e5f...ef4
Nullstress;) Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Det kommer an på... Om han kommer inn i et rom og jeg gråter, kommer han trøstende bort til meg og spør hva det gjelder. Men om vi ser på tv og jeg begynner "å tute", ler han Men det skal sies at jeg kan grine av reklamesnutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå