Gå til innhold

å nei :/ hva har jeg gjort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tatt kontakt med exen min, igjennom en falsk profil på facebook, og nå blir vi "venner" på nytt..

jeg kan ikke ha kontakt med han egentlig, han ødla meg, men jeg savner han. egentlig.. men jeg har ny mann. jeg klarer bare ikke legge exen bak meg :(

Anonymous poster hash: c4d7b...c36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det du bedriver nå er "highway to hell". Kutt tvert, ikke bare er du kjip mot din nåværende mann, du er regelrett kjip med deg selv!

Anonymous poster hash: f503b...afc
Skrevet

Skjerp deg! Slett den falske profilen og slutt å leke med ilden. Nå er det ikke eksen din som ødelegger for deg, det er du selv.

Anonymous poster hash: b60ac...83e
Skrevet

Herregud.

1. Slett kontoen.

2. Konsentrer deg om nåtiden.

Anonymous poster hash: 93d34...b15

Skrevet

Hvis du har opprettet en fake profil og du selv aktivt har bedt om å bli venn med ham på ny.... selv om han ødela deg en gang..... da ber du om problemer. Du oppsøker problemene selv, og da får du nesten bare stå i det. Men det er elendig gjort overfor din nye mann som faktisk er god med deg.

Foreslår at du kutter kontakten med eksen umiddelbart - og greier du det ikke så får du være ærlig med mannen din, eller du oppsøker hjelp.

Det er faktisk ikke verre enn at du avslutter din fake profil på facebook og at du blokkerer din eks på begge fb-profilene dine.

Greide du å opprette en profil, så greier du å avslutte den også.

Anonymous poster hash: 4ef45...409
Skrevet

Akkurat dette du har gjort, gjorde typen min mot meg. Og jeg kan aldri tilgi han for det han gjorde, og jeg sliter ennå den dag i dag å kunne overhode klare å stole på han igjen.
Så du velger selv, en eks er eks fordi det ikke funket, og han ødela deg, hvorfor oppsøke "the trouble"?
Som nevnt ovenfor, så er dette helt ufyselig gjort mot din mann. Tenk når han får peiling på dette hva du driver med? Han kommer til å bli som meg; ikke kan stole på sin kjære.

Anonymous poster hash: f17eb...e70
Skrevet

slettet den nå, blokkerte og tar I meg selv veldig her.. huff.. hva har jeg gjort :( :( :(

Anonymous poster hash: c4d7b...c36
Skrevet

Bra du har blokkert!

Nå må du holde deg unna selv om din eks evt prøver å kontakte deg igjen.

Du har et valg - rote deg inn i noe med en mann du vet har ødelagt deg tidligere. Noe som garantert vil ødelegge det forholdet du har til din nåværende mann.

Eller du kan holde deg unna ham og fokusere på den mannen du har.

Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 4ef45...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...