Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Ville dere/kan man spise den etter utgått dato? En til to dager etter? Skulle one en pakke nå som jeg kjøpte for noen dager siden, den gikk ut overigår... Anonymous poster hash: f49a8...070
*Miss Marple* Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 For å si det sånn, man er aldri i tvil om kylling er dårlig eller ikke. Det kjenner du med en gang du åpner den. Når det er sagt hadde jeg ikke spist den uansett da kylling er veldig lett bedervelig.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Kylling har ikke "best før", men siste forbruksdag. Det er to forskjellige ting. Jeg ser litt an, men kylling er veldig uaktuelt for meg å spise etter dato ihvertfall. Anonymous poster hash: bc601...707
frk Nilsen Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Mye jeg kan spise etter dato har gått ut, men kylling styrer jeg unna.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Ville dere/kan man spise den etter utgått dato? En til to dager etter? Skulle one en pakke nå som jeg kjøpte for noen dager siden, den gikk ut overigår... Anonymous poster hash: f49a8...070 Nei, jeg har på følelsen av at kylling begynner å lukte surt før utgått dato jeg.. Anonymous poster hash: 875d6...a56
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Nei, jeg har på følelsen av at kylling begynner å lukte surt før utgått dato jeg.. Anonymous poster hash: 875d6...a56 Samme her... det er flere av kyllingfiletene som de selger i butikken som ser nokså tvilsomme ut. De ligger i et slags vann med tvilsom farge på. Skulle jeg kjøpt en sånn, ville jeg stekt filetene på maks varme, to sekunder etter å ha brakt dem hjem Anonymous poster hash: 62ec7...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå