Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg er gravid for 2 gang og skal på tidlig ultralyd på Onsdagen. Jeg har fått 3 positive tester og har regnet ut at jeg er 7 uker og 5 dager på vei. Har ikke hatt noen blødninger. Har vært kvalm, kastet opp noen ganger og sovner hver kveld på sofaen fordi jeg er sååå trøtt. Men jeg klarer ikke å tenke på annet enn "hva om det er en tom plommesekk", "hva om hjertet ikke slår" hva om hva om....... Hjelp.....hvor sannsynlig er det at noe er galt...har en sånn ekkel følelse:S Anonymous poster hash: e781e...37a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde en sånn ekkel følese av noe var galt i hele svangerskapet faktisk! Men nå er barnet 2.5 år å frisk som en fisk Menst sannsynlig er det ikke noe galt,prøv å slapp av Anonymous poster hash: d8ee0...8e8
huldra82 Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Da er vi nesten i sammme båt! Jeg var på tidlig UL i går men da fant de bare plommesekken, men er bare 5+3 i dag så det er nok helt normalt. Skal inn igjen fredag neste uke og håper virkelig det er mulig å se noe mer da! Grunnen til at jeg har tatt så tidlig UL er at jeg var gravid i sommer, tok tidlig UL i uke 8, 9 og 10 men så bare plommesekken... Legen trodde jeg kanskje var mye kortere på vei en antatt, men det var rett og slett ett blind egg. Livredd for at det samme skal skje igjen! Når skal du inn? Det er ihvertfall veldig sannsynlig at de ser et bankende hjerte dersom du er i uke 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå