Gå til innhold

dere som har vært aktiv i match.com se her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var medlem der for et og halv år siden, fornyet aldri abonnementet og deaktiverte kontoen. Dermed trodde jeg at jeg var helt ferdig med medlemskapet. Jeg tok feil. Oppdaget nylig at jeg ble trukket fra på kontoen fra nettsiden. De har trukket fra hver mnd siden jeg deaktiverte kontoen.  

Jeg prøvde å ta kontakt med dem, men det er håpløs å finne noe kontaktinfo. Så jeg aktiviserte kontoen, gikk inn og sjekket. Fant ut at man måtte si opp abonnementet (den trekkes automatisk helt til du sier det opp). Jeg trodde man måtte fornye den selv. 

Dumme meg, nå har jeg lært og tapt masse penger. Ville bare advare dere andre som kanskje "bare" har deaktivert kontoen. Heretter blir alle betingelser lest nøye   :regler:

Anonymous poster hash: 28a7e...0ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojoj

takk for tips

Anonymous poster hash: 61976...120
Skrevet

Å lese avtalen man inngår er noe dritt.. Dette blir du jo til og med advart mot når du deaktiverer :)

Anonymous poster hash: 646db...649
Skrevet

Var bare innom å snoket på siden, me måtte da ordne meg profil. Hvordan deaktiverer jeg denne?

Anonymous poster hash: f99b6...75b

Skrevet

Gå inn på profil, hvis jeg husker så må du helt nederst - der kan du deaktivere kontoen. Men, jeg gjorde det mest sikre: jeg SLETTET kontoen etter å ha sagt opp abonnementet, dermed "sparer" jeg 375 kr i mnd. Sitter her fremdeles og  :balltre: på meg selv... Surt!!! 

Anonymous poster hash: 28a7e...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...