Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Hvor lenge gikk du med det? Hvor kjente du dem? Anonymous poster hash: 47792...933
Subwoofer Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Fra natt til fredag til søndagskveld. Kjente dem i magen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Hadde i tolv uker, regemessige. Kjente forskjell på maseriene og riene ved tidens mellomrom på de. Rier i en uke. Stormrier i ett døgn. Før noe skjedde. Anonymous poster hash: d2f98...ebd
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Tolv uker? Å hjelp... Her blir det igangsettelse om to uker, i verste fall. Som det er nå har jeg bare hatt dem siden natt til i går. Lå tre timer natt til i går, og fire timer natt til i dag. Var en stund sikker på at det kom til å bli fødsel, men så roet det seg. Nå har jeg dem ganske jevnlig igjen, men de er ikke så sterke.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Når har du termin? :-) Anonymous poster hash: 8845f...d91
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 12 uker ja, tok det hele med knusende med ro, sikkert fordi jeg har høy smerteterskel. Men da riene og stormriene kom var jeg (og kroppen) så utslitt at kroppen stoppet opp helt når vi var på sykehuset. Jeg lå der uten å reagere på riene lengre. Så det er jo bare bare. Om du er nærme termin nå, så ønsker jeg deg masse lykke til dersom noe mer skjer! Anonymous poster hash: d2f98...ebd
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Når har du termin? :-) Anonymous poster hash: 8845f...d91 Nå på søndag.
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 12 uker ja, tok det hele med knusende med ro, sikkert fordi jeg har høy smerteterskel. Men da riene og stormriene kom var jeg (og kroppen) så utslitt at kroppen stoppet opp helt når vi var på sykehuset. Jeg lå der uten å reagere på riene lengre. Så det er jo bare bare. Om du er nærme termin nå, så ønsker jeg deg masse lykke til dersom noe mer skjer! Anonymous poster hash: d2f98...ebd Takk. Håper jo at noe skjer så jeg slipper å gå sånn i to uker. Er andregangs, men med førstemann fikk jeg aldri det minste forvarsel før riene angrep meg tolv timer før han kom ut. Den gangen satt også riene kun i ryggen. Nå er det som et smertebelte under magen.
Rediken Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Jeg fikk mine første maserier i uke 34 og fødte i uke 37. Når det er sagt så fikk jeg det ikke så veldig mange ganger, Ca.3-4 ganger. Alltid om natten og de var regelmessige. Siden det ikke kjentes ut som kynnere var jeg hver gang overbevist om at fødselen var igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå