Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Alle kreative sjeler, hjelp meg Vi blir ca 30 stk. Takker og bukker Anonymous poster hash: abef9...8b6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 For voksne? Jeg har hatt kjempesuksess m en bordkort-lek: i stedet for gjestenes navn skriver jeg opp navn på kjendiser og/eller fantasi/eventyr-figurer. F.eks Lady Gaga, Snehvit, Supermann, Sherlock Holmes osv. Gjestene får beskjed om å finne den plassen de tror er ment for dem og gi en forklaring på hvorfor når de har satt seg ned. Det morsomme er at navnene er helt tilfeldige, og ikke ment for noen spesielt. Likevel klarer alltid gjestene og fordele seg på "sine" plasser og gi en god forklaring på hvorfor. Det er en super ice breaker som alltid skaper mye latter og moro, spesielt når de sitter som tente lys på hver sin plass og lurer på om de har valgt riktig og spøken avsløres. Anonymous poster hash: b665c...bcd
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Den beste festleken jeg vet om er den som foregår på en annen fest enn den jeg er på... Anonymous poster hash: d98f5...5c4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Den beste festleken jeg vet om er den som foregår på en annen fest enn den jeg er på... Anonymous poster hash: d98f5...5c4 Hæ, den skjønte jeg ikke. Kan du forklare? Anonymous poster hash: 5d5e4...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå