Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Er det et dårlig strøk? Anonymous poster hash: 0a542...5d5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Har en kompis som bor der. Er vel midt på tre. Det er heldigvis godt utenfor selve byen, som i seg selv er ikke det beste strøket. Kanskje litt stille, men tror ikke du kan kalle det et dårlig strøk. Anonymous poster hash: 33834...9f7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Kommer ann på hvor på eydehavn. I heggedalen er det noen narkomane, men etter det jeg har skjønt er de ganske harmløse. Skolen er grei(har jobbet der) Helleheia som er en del av eydehavn er ganske stille og rolig. En del unger, fine turområder. Fint lite som skjer der igrunn Anonymous poster hash: f25ec...abe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Eydehavn /saltrød er mye ræl. Jeg kommer fra saltrød og ville aldri flytte tilbake... Anonymous poster hash: de316...b71
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Eydehavn/Saltrød er vel Arendals østkant... Scorer dårligst på levekårsundersøkelser i kommunen. Skolen står også i fare for å bli lagt ned, det kommer ny storskole på Saltrød. Jeg ville aldri bodd der med barn. Ville heller bodd andre steder i kommunen; Hisøy, Tromøy, Bjorbekk, Nedenes, Myra.... Anonymous poster hash: c48a5...6e8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Bor nå selv på eydehavn, trives godt. Saltrød er det mye ræl ja, men man trenger ikke menge seg med de mamge andre flotte folk der Tror også at storskolen kan bli til noe positivt. Det er stort sett stille og rolig her. Ræl finner man over alt. Har selv bodd på hisøy og tromøy, dit vil jeg ikke tilbake. Der er det mye dritt. Anonymous poster hash: f25ec...abe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Bor på tromøy og her vil jeg ikke bo, skal selv flytte til Helleheia snart og der er det helt ok å bo Anonymous poster hash: 71a0e...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå