Gå til innhold

Noen som har levd kun på tynn suppe en ukes tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trekt visdomstenner å suppe er det eneste jeg klarer å få ned... det jeg lurer på er om dere gikk ned mye? er gravid å har ikke mer på kroppen enn jeg må ha så lurer...

Anonymous poster hash: 04d35...ba2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du øke næringstettheten i suppa og tilsette f.eks fløte eller næringspulver fra apotek. Næringsdrikker kan man jo også drikke(vet ikke hvorvidt det er anbefalt for gravide.) Lag deg smoothies og milkshake. 

Ja, jeg har levd på suppe noen dager jeg også, grunnet halsbetennelse, og jeg gikk ned. Men jeg trengte det da. 

Skrevet

Jeg måtte - gikk opp!!!! Masse kalorier i supper, smoothies osv, men ikke noe å jobbe med for magen, så ble veldig fort sulten.

Anonymous poster hash: a8c73...837
Skrevet

Det er ikke anbefalt for alle å faste, men som de andre skriver er det mulig å drikke i seg mange kalorier.

Du har til og med muligheten til å drikke sjokoladedrikker, hvis du orker :)

Og saft blir ofte anbefalt å kutte ut i slankekurer. Så det kan du også drikke.

Et annet spørsmål blir hva det gjør med tannhelsa, dersom du ikke klarer å pusse tennene i flere uker. Men det å tilsette fløte skulle ihvertfall være nokså ufarlig for tennene.

Du kan også male opp fast føde og tilsette væske...

Anonymous poster hash: 1f381...aa9
Skrevet

Det er ikke anbefalt for alle å faste, men som de andre skriver er det mulig å drikke i seg mange kalorier.

Du har til og med muligheten til å drikke sjokoladedrikker, hvis du orker :)

Og saft blir ofte anbefalt å kutte ut i slankekurer. Så det kan du også drikke.

Et annet spørsmål blir hva det gjør med tannhelsa, dersom du ikke klarer å pusse tennene i flere uker. Men det å tilsette fløte skulle ihvertfall være nokså ufarlig for tennene.

Du kan også male opp fast føde og tilsette væske...

Hvem sier at hun ikke kan pusse tennene? 

Skrevet

Ingen, jeg bare lurte på om det kunne være et problem, hvis hun ikke kan få store ting inn i munnen.

Skrevet (endret)

Ingen, jeg bare lurte på om det kunne være et problem, hvis hun ikke kan få store ting inn i munnen.

Sånn å forstå ja. Det får hun svare på selv, men jeg regner med at det er fordi det blir ganske sårt og hovent bakerst i munnen, mot svelget, fordi det var visdomstenner som skulle trekkes. Skal nok gå fint å pusse tenner, for det om. 

Endret av Fertila
Skrevet

Har du trekt alle? Jeg har trekt mine, en om gangen. Har aldri vært noe problem å spise etterpå. Sikker på at du ikke har fått en infeksjon el.

Anonymous poster hash: 20b04...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...