Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Gladehjem.blogg.no er jo ren kopi av villapaprika. Noe så tragisk! Klarer ikke folk å ha sin egen stil? Det er ikke bare interiør som er likt. Hun prøver jo til og med å skrive akkurat som villapaprika i tillegg. Noe så tragisk! Var det hun bak denne bloggen som fikk penger til aktiviteter til barnet sitt av andre? Det kan hun umulig trenge. Alt det interiøret hun kjøper hele tiden koster jo en formue! Hun må jo ha store problemer stakkars..... Ser jo at folk skryter verre av henne også. Har de ikke sett villapaprika og marteklanderud da eller? Anonymous poster hash: a59cc...919
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Nå har ikke denne paprikadama en egen stil da(samme stil som andre hjem med middels interiørinteresserte beboere), så mye kred kan man ikke gi henne. Hvis man ser bort i fra den kvelende putehelvete hun har gående i sofaen da. DEN trenden skal hun ha for seg selv. Anonymous poster hash: b18a0...0c2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Herregud!!! Det innlegget om lillelørdag, hun har stjelt det fra villa paprika. Grøss! Meteren, hun kan ikke sammenlignes med henne, hun har en dritstil. Anonymous poster hash: 33cf2...b30
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Gud så irriterende at "interiørdamene" har begynt å bruke rutede tapeter. Holder på å bygge hus og har planlagt en mørk rutete tapet på ene finstuen leeenge. Men nå tror jeg nesten jeg skipper det! Anonymous poster hash: f5ac0...187
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 So what! La de styre på!! Anonymous poster hash: f105e...0a4
Sage90 Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Noen har allerede sagt det til henne og hun skrev jo at hun tok det positivt, så da skjønner jeg ikke hvorfor noen andre skal bry seg med det:)?
Elsker livet Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Nå har ikke denne paprikadama en egen stil da(samme stil som andre hjem med middels interiørinteresserte beboere), så mye kred kan man ikke gi henne. Hvis man ser bort i fra den kvelende putehelvete hun har gående i sofaen da. DEN trenden skal hun ha for seg selv. Anonymous poster hash: b18a0...0c2 Skulle til å hevde det samme, men så scrollet jeg meg nedover litt og leste nyt dagen mine vakre. Det er en måte å snakke på som jeg kun har sett på villapaprika. Men kan jo hende det er vanlig noen steder.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Nå har ikke denne paprikadama en egen stil da(samme stil som andre hjem med middels interiørinteresserte beboere), så mye kred kan man ikke gi henne. Hvis man ser bort i fra den kvelende putehelvete hun har gående i sofaen da. DEN trenden skal hun ha for seg selv. Anonymous poster hash: b18a0...0c2 Skulle til å hevde det samme, men så scrollet jeg meg nedover litt og leste nyt dagen mine vakre. Det er en måte å snakke på som jeg kun har sett på villapaprika. Men kan jo hende det er vanlig noen steder. Alt virker jo å være kopiert. Alt fra interiørstæsj til skrivemåte og ord som bare villapaprika bruker dukker visst på mystisk vis opp på denne bloggen også. Jeg er ingen villapaprika fan, men syns det er patetisk når andre skal prøve å være kliss like når de egentlig er ganske langt unna..... Anonymous poster hash: a59cc...919
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Huff, må bare kommentere de stygge piercingene. Få dem ut!! Anonymous poster hash: 60d8c...8f3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Jeg tviler på at Villa Paprika har funnet opp noe som helst på egenhånd. Språket og stilen de har til felles kommer vel fra relativt lav intelligens kombinert med et stort oppmerksomhetsbehov iblandet litt glam og kråkesølv. Villa Paprika er bare en av maange slike blogger og nettbutikker. Det er bare de aller enkleste av oss som finner slikt fascinerende, er jeg redd. Den gode nyheten er at stil og smak ikke er statisk, så det er håp for alle! Ha en fortreffelig helg! Anonymous poster hash: d7169...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå