Gå til innhold

Har dere lagt merke til en ting her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er at de som er så sykt kule her inne, altså de "kjente nickene" alltid kommer med KUN heftige (fnis) onelinere hele tiden. De kan aldri utdype noen svar, men lar de liksom henge i luften.

Merkelig fenomen syns jeg!

Anonymous poster hash: f5802...7a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ??

Anonymous poster hash: 3b790...bfe
Skrevet

Det er at de som er så sykt kule her inne, altså de "kjente nickene" alltid kommer med KUN heftige (fnis) onelinere hele tiden. De kan aldri utdype noen svar, men lar de liksom henge i luften. Merkelig fenomen syns jeg! Anonymous poster hash: f5802...7a8

Jaha?

Skrevet

Det er at de som er så sykt kule her inne, altså de "kjente nickene" alltid kommer med KUN heftige (fnis) onelinere hele tiden. De kan aldri utdype noen svar, men lar de liksom henge i luften. Merkelig fenomen syns jeg! Anonymous poster hash: f5802...7a8

Jaha?

Jeg siktet ikke til deg altså!

Skrevet

Jaha?

Jeg siktet ikke til deg altså! Anonymous poster hash: f5802...7a8

Tok ikke noe personlig jeg:-) skjønnte bare ikke hva du mente

Skrevet

Haha, ja det er jo nettopp det så gjør dem så coole, tøffe, og litt bedre enn oss andre ;)

Anonymous poster hash: 98197...2d1

Skrevet

Ok, se på svarene til visse aktive populære her inne så ser du at de ofte poster kun en setning. Altså en oneliner som svar. Gjerne fylt med ironi og gjerne et svar man må tenke litt på. Det virker som de skriver det kun for å få oppmerksomhet rundt svaret og at det liksom er så klokt og underfundig.

Irriterer meg litt.

Skrevet

Haha, ja det er jo nettopp det så gjør dem så coole, tøffe, og litt bedre enn oss andre ;)

Ja ikke sant! :P Ler litt inni meg 

Skrevet

Kanskje de bare er smartere og morsommer enn deg.

Hvorfor ikke bare være glad for mangfoldet her?

Anonymous poster hash: 9a8ff...851
Skrevet

I would rather be an evil somebody, than a little nobody. Mooahaha  :lur:

Anonymous poster hash: 9c192...684
Skrevet

Hehe, ja, det har jeg lagt merke til også. Spør man så kommer det aldri noen forklaring :P

Anonymous poster hash: 8974e...833
Skrevet

Noen liker vel bare å uttrykke seg slik, jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem? Noen er mer sarkastiske eller ironiske i sin måte å betrakte verden på, så lenge de ikke er ondskapsfulle skjønner jeg ikke at de ikke skal få lov til det, bare fordi de signerer med nick?

Anonymous poster hash: 636b6...c24
Skrevet

Hehe, ja, det har jeg lagt merke til også. Spør man så kommer det aldri noen forklaring :P

Nettopp. Det er så latterlig... De prøver å gjøre seg interessante :P

Skulle jo nesten tro at dersom de er så interessante og intellektuelle så hadde de andre ting å gjøre enn å sitte her hele dagene. (nei jeg kaster ikke stein i glasshus for jeg har faktisk fri i dag).

Det virker som de har vært her så mye at de har skapt seg en egen kultur her inne. Skremmende egentlig. Hvor ble det virkelige livet av? :o

Skrevet

Det er at de som er så sykt kule her inne, altså de "kjente nickene" alltid kommer med KUN heftige (fnis) onelinere hele tiden. De kan aldri utdype noen svar, men lar de liksom henge i luften.

Merkelig fenomen syns jeg!

Nei. Jeg vil ikke påstå at det er noe jeg har festet meg ved.
Skrevet

Hehe, ja, det har jeg lagt merke til også. Spør man så kommer det aldri noen forklaring :PAnonymous poster hash: 8974e...833

Nettopp. Det er så latterlig... De prøver å gjøre seg interessante :PSkulle jo nesten tro at dersom de er så interessante og intellektuelle så hadde de andre ting å gjøre enn å sitte her hele dagene. (nei jeg kaster ikke stein i glasshus for jeg har faktisk fri i dag).Det virker som de har vært her så mye at de har skapt seg en egen kultur her inne. Skremmende egentlig. Hvor ble det virkelige livet av? :oAnonymous poster hash: f5802...7a8

Så godt det må være å føle seg så mye bedre enn andre.

Håper det er ekte og ikke bare en tynn hinne før man kommer inn til usikkerhet og dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: d589a...a3a

Skrevet

Skulle jo nesten tro at dersom de er så interessante og intellektuelle så hadde de andre ting å gjøre enn å sitte her hele dagene. (nei jeg kaster ikke stein i glasshus for jeg har faktisk fri i dag).

Det virker som de har vært her så mye at de har skapt seg en egen kultur her inne. Skremmende egentlig. Hvor ble det virkelige livet av? :o

Men det skal godt gjøres å legge merke til dette etter kun en dag. Regner med du er her litt mer enn du ønsker å innrømme? ;)

Skrevet

Det som gjør de litt bedre enn dere andre er at de aldri starter slike tråder som dette. :)

Skrevet

Jeg synes one-linere kan være slagferdige og artige. Tenkte ikke over at det var noen spesielle nick-brukere som gjorde dette før det ble kommentert av sinte anonyme. Jeg liker språk og ordspill og når noen kommer med et kjapptenkt utspill som "tar det på kornet", så må jeg si at jeg humrer litt. Jeg har i etterkant lagt merke til at den ene nick-brukeren jeg tror dere sikter til absolutt mestrer det å svare mer utfyllende også. Det dere driver med i slike tråder som dette er langt mer surmaga enn en one-liner noen gang kan bli.

Skrevet

Det er et talent få mestrer å klare å få frem meningen sin med få ord.

Jeg blir imponert når noen klarer å ta ting sånn på kornet jeg. Og ofte må jeg smile også :)

Skrevet

Kan jeg ikke si at jeg har lagt merke til.

Derimot synes jeg flere av de erfarne dibberne er veldig reflekterte og gir fornuftige svar.

Anonymous poster hash: 592ed...6d6

Skrevet

Nei, det har jeg faktisk ikke lagt merke til... :)

Skrevet

Men det skal godt gjøres å legge merke til dette etter kun en dag. Regner med du er her litt mer enn du ønsker å innrømme? ;)

Hihihi

Anonymous poster hash: f1934...62e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...