Gå til innhold

hvordan finne en indre ro ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter så med og stole på kjæresten min, han har gitt meg 100 tegn på at han har løyet for meg helt til vi ble sammen etter og blitt kjent I ett år, nesten. jeg prøver og ta ting opp med han, vil gjerne stole på det han sier, men siden han har gitt meg fri tilgang til alt han har, tlf og facebook. har jeg funnet ut av MYE som skurrer med det han sier.. exen hans ser en måned før at de diskuterte om at hun ikke vil miste han og at han hopper mye frem og tilbake med henne, noe han har vist meg at han har vært med andre mens ha ga meg trua om at det bare var meg, nå som dette dukket opp blir jeg forvirret igjen. noe skurrer, mens han ikke gir noen betryggende svar. han er ikk eredd for og smålyve så han slipper sjalusi fordi han har red opp sengen til og ha flere samtidig.. hva skal jeg tro..

nå etter vi ble sammen har han holdt seg kun til meg, men hva er egentlig annerledes? jeg har tatt en pause fra han, da var han med disse jentene med en gang.. kan jeg stole på han?

Anonymous poster hash: d1991...b3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke orket....

Bedre å være alene da..

Anonymous poster hash: 7bb54...751
Skrevet

Følg magefølelsen din, bare da kan du få ro i sjelen.. Med en sånn mann som du beskriver så hadde ikke jeg klart å finne indre ro ihvertfall.

Forhold er ikke lett, men heller ikke så komplisert som du beskriver, da er det noe som skurrer..

Anonymous poster hash: 3788f...bfb
Skrevet

Hvis det er så komplisert nå, og ting ikke bedrer seg- hadde jeg dratt. Før barn osv kommer inn i bildet. Han må vise at du kan stole på han....

Anonymous poster hash: d7cca...1c3

Skrevet

Jeg vet ikke om det er så komplisert eller om det er jeg som gjør det komplisert kanskje.
han har jo viet hele og alt ved seg til meg nå etter vi ble sammen, men før vi gjorde offesielt etter og holdt på ett år har han jo løyet mye, men... 

han har jo valgt meg nå og star ved det nå, men vil det vare tro.. :/

Skrevet

Jeg vet ikke om det er så komplisert eller om det er jeg som gjør det komplisert kanskje.

han har jo viet hele og alt ved seg til meg nå etter vi ble sammen, men før vi gjorde offesielt etter og holdt på ett år har han jo løyet mye, men... 

Du må ta et valg: Enten være sammen med han å stole på han... og droppe tankene....

Eller gå fra han.....

Skrevet

Du må ta et valg: Enten være sammen med han å stole på han... og droppe tankene....

Eller gå fra han.....

Ja deter jo det som må til. valget er vanskelig og ta, jeg vil ikke ta feil valg :(

Skrevet

Eller gå fra han.....

Ja deter jo det som må til. valget er vanskelig og ta, jeg vil ikke ta feil valg :(

Da prøver du litt til!

MEN du må bare stole på magefølelsen...............

Ingen kan ta valg for deg...  :-(

Skrevet

jeg blir helt syk av dette jeg. med å ta slike valg, blir svimmel, hodeverk. slap I hele kroppen, uggen.. jeg tåler ikke mer jeg ... vil ikke ta flere valg lengere :( takler det ikke.

Skrevet

jeg blir helt syk av dette jeg. med å ta slike valg, blir svimmel, hodeverk. slap I hele kroppen, uggen.. jeg tåler ikke mer jeg ... vil ikke ta flere valg lengere :( takler det ikke.

Du må :-P

Skrevet

Det blir bedre etterpå.

Anonymous poster hash: 9d3bf...75f

Skrevet

Det å ikke ta et valg er jo også å velge. Det er å opprettholde det vanskelige, men samtidig utsetter du deg jo aktivt for ubehaget. Her hvor jeg sitter, er det egentlig det verste alternativet. Hvis du velger å gå, velger du å være aktivt styrende agent i ditt eget liv. Du sier "Dette er f... ikke godt nok for meg, det gidder jeg ikke å utsette meg for". Du forteller deg selv at du er verdt noe og at du vil ivareta deg selv. Hvis du aktivt velger å bli, velger du også å ta kontroll over egen tilværelse og eget tankesett "Ja ja, han var litt surrete i begynnelsen av forholdet vårt, men nå har han skjønt at jeg er verdt å satse på og han viser at han virkelig ønsker at jeg skal stole på ham" (underforstått sier du også til deg selv at du er verdt å elske og at det er sannsynlig at han har kuttet ut andre fordi du er viktigst).

Ved å bli og ikke velge, lar du alt være opp til ham og dine egne irrasjonelle tanker. Kanskje skaper du også en situasjon hvor han etter hvert enten gjør det du mistenker ham for eller han velger å forlate deg fordi et forhold uten tillit ikke er bra nok for ham. Det er jo dessuten veldig slitsomt å mobilisere for alle alternativene samtidig. Nå legger du sikkert mentale planer både for det å skulle være alene, for det å kjempe for forholdet, for å bli og bli lurt, for å bare henge med. Det som kverner i hodet ditt er altså svært mange baller og alle kan gå i stykker hvis de faller ned. Hvis du tar et valg, har du mye mindre å tenke på, mange færre alternativer å tenke over og det vil gjøre det mentale presset og de tilhørende fysiologiske reaksjonene svakere.

Skrevet

Den følelsen du sitter med nå,kommer aldri til å gi seg er jeg redd...du stoler rett og slett ikke på han,og du har grunn til det om han lyver for deg,hopper på andre jenter så fort det er slutt mellom dere.

DU må gjøre det slutt,sånn at du finner din indre ro.og når du møter den rette,bare vet du det,da finner du denne roen...

Anonymous poster hash: b43d2...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...