Gå til innhold

Vokser mennene deres leggene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

??



Anonymous poster hash: 6d919...94f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nei!

 

Menn skal ha hår på beina.

 

Anonymous poster hash: 98ebf...d0b

Skrevet

Jeg har ikke mann.... Men ville aldri hatt en sånn homo mann



Anonymous poster hash: 39f96...d43
Skrevet

nei...men han klager på at han har så mye hår på kroppen... Han spør meg av og til om det finnes noe han kan gjøre som ikke innebærer å barbere seg som en ente :P



Anonymous poster hash: 0bd2a...c79
Skrevet

Menn vokser ikke leggene.

 

Anonymous poster hash: f2839...ff7

Skrevet

Med mindre han har planer om å stille i verdenstoppen i svømming eller i toppen i Tour de france så ser han nok ikke det behovet....

Skrevet

Ja, både bena, ryggen, brystkassen og underlivet..



Anonymous poster hash: 1b241...be7
Skrevet

Selvfølgelig ikke .

Skrevet

Hehe, nei! Og jeg ville IKKE hatt en mann som barberte leggene heller, så sant det ikke var veldig nødvendig mtp trening. Menn skal ha hår på leggene :)

Skrevet

 

Ja, både bena, ryggen, brystkassen og underlivet..

 

Anonymous poster hash: 1b241...be7

 

Tuller du? Er det en spesiell grunn til at han må være vokset overalt?

 

Anonymous poster hash: 5619e...580

Skrevet

 

Jeg har ikke mann.... Men ville aldri hatt en sånn homo mann

 

Anonymous poster hash: 39f96...d43

Hadde han vært homo ville han ikke vært sammen med deg, så hva er problemet?

 

Anonymous poster hash: 1a76c...cc8

Skrevet

HVA? Vokser leggene?

Jeg har lurt ham til å barbere skuldrene sine da, slik at ikke håret stikker frem under skjorta :fnise:

Skrevet

Nei, har en skikkelig mann jeg :)

Skrevet

Nei, men han har prøvd. Han ment at hårs på beina mine ikke grodde så fort ut som jeg sa etter å ha vokset det. Han trodde heller ikke det var vondt, så da vokset vi beina samtidig. To dagere etter kom det hår hos meg, han gikk nestn en sommer med hårløse bein. Han har aldri gjort det igjen, og ikke mast på meg om voksing.

 

Anonymous poster hash: 358ce...efb

Skrevet

Nei, for guds skuld :o han er en MANN :P



Anonymous poster hash: db86b...c50
Skrevet

Haha, nei. Men det gjør knapt jeg heller. Kun om sommeren og hvis jeg skal i svømmehallen :P

Skrevet

Ganske usexy med menn med bare legger!

Æsj, har sett det et par ganger (sikkert noen syklister) og det ser bare feil ut. Nakne blir de!

 

 



Anonymous poster hash: 3e82f...c97
Skrevet

Klart det. Hår som stikker ut av pene strømpebukser er jo bare såååå ekkelt.

Skrevet

uff, NEI! Han er en MANN! :P 



Anonymous poster hash: 5f32a...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...