Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Huff, nei! Menn skal ha hår på beina. Anonymous poster hash: 98ebf...d0b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke mann.... Men ville aldri hatt en sånn homo mann Anonymous poster hash: 39f96...d43
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 nei...men han klager på at han har så mye hår på kroppen... Han spør meg av og til om det finnes noe han kan gjøre som ikke innebærer å barbere seg som en ente Anonymous poster hash: 0bd2a...c79
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Menn vokser ikke leggene. Anonymous poster hash: f2839...ff7
frk Nilsen Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Med mindre han har planer om å stille i verdenstoppen i svømming eller i toppen i Tour de france så ser han nok ikke det behovet....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Ja, både bena, ryggen, brystkassen og underlivet.. Anonymous poster hash: 1b241...be7
ærlig talt Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Hehe, nei! Og jeg ville IKKE hatt en mann som barberte leggene heller, så sant det ikke var veldig nødvendig mtp trening. Menn skal ha hår på leggene
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Ja, både bena, ryggen, brystkassen og underlivet.. Anonymous poster hash: 1b241...be7 Tuller du? Er det en spesiell grunn til at han må være vokset overalt? Anonymous poster hash: 5619e...580
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke mann.... Men ville aldri hatt en sånn homo mann Anonymous poster hash: 39f96...d43 Hadde han vært homo ville han ikke vært sammen med deg, så hva er problemet? Anonymous poster hash: 1a76c...cc8
Fertila Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 HVA? Vokser leggene? Jeg har lurt ham til å barbere skuldrene sine da, slik at ikke håret stikker frem under skjorta
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Nei, men han har prøvd. Han ment at hårs på beina mine ikke grodde så fort ut som jeg sa etter å ha vokset det. Han trodde heller ikke det var vondt, så da vokset vi beina samtidig. To dagere etter kom det hår hos meg, han gikk nestn en sommer med hårløse bein. Han har aldri gjort det igjen, og ikke mast på meg om voksing. Anonymous poster hash: 358ce...efb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Nei, for guds skuld han er en MANN Anonymous poster hash: db86b...c50
Mandala Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Haha, nei. Men det gjør knapt jeg heller. Kun om sommeren og hvis jeg skal i svømmehallen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Ganske usexy med menn med bare legger! Æsj, har sett det et par ganger (sikkert noen syklister) og det ser bare feil ut. Nakne blir de! Anonymous poster hash: 3e82f...c97
CaptainHindsight Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Klart det. Hår som stikker ut av pene strømpebukser er jo bare såååå ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 uff, NEI! Han er en MANN! Anonymous poster hash: 5f32a...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå