Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Vi har noen gutter i barnehagen til sønnen min som er ufordragelig og ekle. En slår og klikker på barna, en annen klorer og en annen prøver å utestenge andre. Han som slår og han som klorer blir "tatt hånd om" av bhg personalet når han gjør det, og de prøver å jobbe med det. Han som er frekk og ufordragelig vet jeg ikke om de ser det. Jeg har sett det flere ganger, og i dag så overhørte jeg at han sa til min sønn at han og x ikke ville leke med han, for de ville lege bare de 2, og at de 2 var bestevenner. Heldigvis sa x at jo vi kan leke sammen. Jeg gikk så inn på det rommet og sa at alle kan leke sammen. Han bare gliste domt mot meg, og da sa jeg ikke sant (og sa navnet hans) . Da begynnte han å si at jeg var klunk, dunk rompe osv osv.. Bare ord, men likevell.. Der og da var det ingen av personale som var der. Jeg observerte dette i leveringssituasjon. Leverte litt sent, så derfor det ikke var personale i gangen. Fikk en vond følelse inni magen min. Livredd for at min gutt blir utsatt for utfrysning. Han er den største på avdelingen + at det virker som han er uredd og veldig brautete type. Hvordan takler dere slikt? Jeg vil liksom ikke klage meden gang jeg ser noe galt heller, men jeg føler jeg har sett det en stund, men har bare den ene spesifikke hendelsen fra i dag.. Ble litt rotete, men jeg har en klump i magen. SKal jeg gjøre noe? Anonymous poster hash: 33f88...953
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Du kan prøve å ta det opp med personalet.. Anonymous poster hash: 272f3...552
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Så sant du ikke merker noe på barnet ditt så ville jeg ikke tatt det opp. Barn er barn, og de har godt av å ordne opp i slike situasjoner selv. De kommer til å møte på "pøbler" hele livet og det er neppe siste gang du kommer til å sitte med klump i magen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Slik er det nok på skolen og i flere barnehager rundt omkring. Ikke nødvendigvis frekke "pøbler", men at barna av og til blir utestengt. Jeg har ei snill og søt snuppe på fem, som nok ikke mener så mye vondt mot andre. Her en dag da jeg henta, hadde hun og ei anna jente gjemt seg fordi de ikkeville leke med jente nr.3. Jeg har sagt fra til henne at det ikke var særlig pent, at jenta som ble utestengt sikkert ble lei seg osv. Jammen, jeg og x ville leke sammen alene fikk jeg til svar. Sånn er det av og til med venninnene til fjerdeklassingen min også. Tror nok barna sier fra til personalet om de blir mobbet eller utestengt. Og så må man kanskje av og til respektere at noen vil leke bare de to av og til, og at noen må finne noen andre å leke med da, selv om barna selvfølgelig oppfordres til å ta med alle inn i leken. Anonymous poster hash: 41b99...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå