Gå til innhold

Vil ikke i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 3 som hver dag om morgenen sier at han ikke vil i bhg. Går greit når jeg leverer og han virker veldig fornøyd med å være der når jeg henter han. Noe å bekymre seg over?

Anonymous poster hash: 19f83...017

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 3 som hver dag om morgenen sier at han ikke vil i bhg. Går greit når jeg leverer og han virker veldig fornøyd med å være der når jeg henter han. Noe å bekymre seg over?

Snakk med de som jobber der. Spør hvordan han oppfører seg.

Anonymous poster hash: 3a334...711

Skrevet

På hvilken måte sier han at han ikke vil i bhg da? Det er helt naturlig at barn ikke vil noe annet enn der de er. Når de er hjemme vil de ikke i bhg, når de er i bhg vil de ikke hjem, når de er hos mamma vil de ikke til pappa og når de er hos pappa vil de ikke til mamma osv. Dette er kun et uttrykk for at barnet har det bra der det er nå, og dreier seg lite om der de skal. Men om det uttrykkes med smerte, eller større reaksjon enn en nei så ville jeg kanskje spurt litt i bhg om de har noen tanker om dette. 

Anonymous poster hash: 7d6c1...1d8
Skrevet

Han sier det vanlig, ikke noe grining. Bare hver dag når han står opp, jeg vil ikke i barnehagen, så ikke noe dramatikk.

Skrevet

Be de ansatte om å skrive en liten logg på hva han gjør og hvordan han oppfører seg i barnehagen. 

Anonymous poster hash: 8de66...a0a
Skrevet

Min er også litt sånn. Vi har kommet frem til at han rett og slett er litt bedagelig anlagt:) trives godt, leker godt med de andre, men er litt glad i lange morgener hjemme.

Anonymous poster hash: fb94b...888

Skrevet

Slik du beskriver det ville jeg overhodet ikke bekymret meg. Sier meg veldig enig i #3.

Anonymous poster hash: 64a42...24f
Skrevet

Sånn er gutten min på 2.5 år og.

Hver gang jeg sier at nå skal vi i barnehagen så sier han:

Neeeei kose mamma!   eller Neeeeei! Være med mamma!

Når jeg går fra han i barnehagen så protesterer han litt men det går visst for over.

Når vi henter han så vil han ikke hjem fordi da har han det så gøy.

Så jeg beskymrer meg hvertfall ikke.

Anonymous poster hash: 90a13...07b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...