Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Hjelp! Hva skjer? Han har alltid vært en fryd å legge, aldri noen problem. Men plutselig de to siste kveldene, helt ut av det blå, blir han heelt krakilsk når han legges ned i senga!! Hylskriker, steiler og blir helt vill! Ingenting hjelper! I går kveld sovnet han på fanget mitt av utmattelse. Vil jo ikke la han skrike seg i søvn, heller... Anonymous poster hash: 71a81...268
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Hjelp! Hva skjer? Han har alltid vært en fryd å legge, aldri noen problem. Men plutselig de to siste kveldene, helt ut av det blå, blir han heelt krakilsk når han legges ned i senga!! Hylskriker, steiler og blir helt vill! Ingenting hjelper! I går kveld sovnet han på fanget mitt av utmattelse. Vil jo ikke la han skrike seg i søvn, heller... Anonymous poster hash: 71a81...268 Skjer det noe hjemme som kan være årsaken? Om ikke - snakk med de i barnehagen hvis han går? Ellers kan det bare være en periode hvor de er litt vrange. Har en på samme alder-alt er en kamp for tiden.. Anonymous poster hash: 5b2e5...ca8
☆☆☆ Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Vår hadde ein slik raptus ved ca 18 mnd, det vart utløyst av sjukdom og tok nokre veker å få orden på att.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Hjelp! Hva skjer? Han har alltid vært en fryd å legge, aldri noen problem. Men plutselig de to siste kveldene, helt ut av det blå, blir han heelt krakilsk når han legges ned i senga!! Hylskriker, steiler og blir helt vill! Ingenting hjelper! I går kveld sovnet han på fanget mitt av utmattelse. Vil jo ikke la han skrike seg i søvn, heller... Anonymous poster hash: 71a81...268 Skjer det noe hjemme som kan være årsaken? Om ikke - snakk med de i barnehagen hvis han går? Ellers kan det bare være en periode hvor de er litt vrange. Har en på samme alder-alt er en kamp for tiden.. Anonymous poster hash: 5b2e5...ca8 Ingen plutselige endringer i hjemmesituasjonen, nei. Han går til vanlig i bhg (vinterferie i dag) så jeg kan høre med dem over helgen. Han sover på dagen, ja, vanligvis halvannen time. Nektet plent i dag, men sluknet som et utblåst lys med en gang han kom i bilen (på vei til barselbesøk, jeg tok ikke en kjøretur kun for å få han til å sove). Er spent på hvordan kvelden/helga blir. Takk for innspill! HI Anonymous poster hash: 71a81...268
Lyckelin Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Vi hadde samme problem når småen var på den alderen. Helt likt faktisk! Men det gikk over etter 2 uker ca. Bare hold på rutinene, men gå inn til barnet litt oftere.. :-) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Har hatt noen slike småperioder her også, men har alltid gått over etter noen dager. Slitsomt når det står på, men mulig det går over for dere også? Anonymous poster hash: ee8fb...9a5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Sånn er mine to hvis de har sovet litt for sent eller for mye på dagen og ikke er trøtte nok når jeg legger dem. Det skjer også hvis de er overtrøtte pga for lite søvn. Anonymous poster hash: 9b3b7...fa8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 2 åringen min hadde også en sånn periode. Helt ut av det blå virket det plutselig som han var hysterisk redd for sengen sin. Så fort jeg la han i sengen ble han helt hysterisk å hylte etter meg. Så jeg måtte en periode holde hånden gjennom sprinklene til han sovnet. Gikk jeg før han var sovnet skikkelig så skreik han med full panikk i stemmen etter meg. Det varte i ca 2 uker før han plutselig ble vanlig igjen. Anonymous poster hash: bfbf4...dc4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Takk for alle svar! Håper dette går over like fort som det kom. HI Anonymous poster hash: 71a81...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå