Gå til innhold

Hvilken sjampo og balsam bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare. Trenger litt "tips" til gode sjampoer. ?
Hvor ofte bør man vaske håret? Hvor ofte vasker dERE håret?

Anonymous poster hash: 830b0...e0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør ikke vaske håret oftere enn annenhver dag. To ganger med sjampo, en gang med balsam.

Jeg bruker l'oreal intense repair. Hele serien. Sjampo, balsam, kur.

Anonymous poster hash: 1f2d0...9c8

Skrevet

Vaskar håret 2-3 gongar i veka. No brukar eg Oriflame milk & honey, nydelig lukt.

Skrevet

Sverger til kerastase og joico sine produkter. Bruker begge 2 for å variere litt...

Skrevet

Jeg bruker faktisk bare sunsilk. Shampo, kur og balsam.

Vasker håret hver dag til annen hver dag. Alt etter som. Vasker håret hver gang jeg dusjer. Bruker kur 1-3 ganger i mnden.

Skrevet

Og jeg vasker hver dag, av og til annen hver dag.

Skrevet

Bruker litt forskjellig, slik at håret ikke blir "immun" mot en type. Alt fra first price til cosmica, kerasté osv...

Vasker håret annenhver dag. To ganger med shampo, en runde med balsam kun i tuppene. Kurer ca 3 g pr mnd.

Anonymous poster hash: a0416...122

Skrevet

Bruker det som er på tilbud den dagen jeg kjøper inn, bortsettfra firstprice. Vasker håret hver dag-annenhver dag avhengig av trening.

Anonymous poster hash: cc42a...0b4

Skrevet

brukte vanlig butikk sjampo før og da måtte jeg vaske håret hver dag fordi det ble fort fett. Fikk også skorper og kløende hodebunn av de fleste butikksjampoene. Gikk over til burts bees og nå trenger jeg kun å vaske håret 2-3 ganger i uka. Blir ikke fett etter en dag lenger, ingen kløe eller skorper i hodebunnen. Håret lukter fantastisk og ser mye bedre ut.

Veldig fornøyd med burts bees, så her bruker vi bare det hele familien. Naturlige produkter uten parabener og sulfater. Anbefales.

Skrevet

Hvor kjøper du burts bees?

Plages med sår hodebunn...

Skrevet

En god shampo for meg kan være en dårlig shampo for deg. Og selv om venninnen din har helt likt hår som deg, mens den ene har ubehandlet hår og den andre har kjemisk behandlet hår så trenger dere 2 vidt forskjellige shampoer.

Dra til frisør og få en shampo som gangner håret ditt best :)

Skrevet

El Vital lilla... vasker daglig :)

Skrevet

Når jeg har råd går det i Kerastase sine shampoer. Ellers bruker jeg H&S. Bruker også renseshampoo hver søndag for å få bort alt av produkter osv. Er halvt afro-amerikaner og halvt norsk og har dessverre så tykt hår (tykkere enn alle de på den svarte siden) at jeg ikke alltid får ut alt av shampoo og dritt..

Hamstrer også mange produkter fra Dark&Lovely osv når jeg er i USA, siden de koster skjorta her i Norge..

Og vasker kun håret hver 4. dag ca.

Gjest lillehi
Skrevet

First Price eller billigshampooen til Rema

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...